ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های گوناگون تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تأمین اجتماعی با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن رونمایی از سامانه‌های شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت کار، با توضیحات مسئولان و مدیران ذی‌ربط در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این سامانه‌ها قرار گرفت.3 سامانه مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های تعاون، بهزیستی و صندوق بازنشستگی و سامانه ناظر پایش سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور از جمله این سامانه‌ها هستند.

همچنین سامانه نسخه الکترونیکی مراکز درمانی به‌منظور حذف دفترچه‌های درمانی و پایش الکترونیک و یکپارچه نظام سلامت رونمایی شد و به‌طور فراگیر در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفت.

در این سامانه که تاکنون متشکل از 378 مرکز درمانی ملکی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی و 4000 پزشک طرف قرارداد این سازمان است، نزدیک به 110میلیون نسخه صادر و ثبت شده است.

دربرگیری پرونده الکترونیک درمان بیماران، کنترل هزینه‌ها و تداخلات دارویی و 30 درصد کاهش صدور دفترچه به‌لحاظ پذیرش بیماران با استفاده از کد ملی از جمله مزیت‌های این سامانه است.

  • ۹۷/۱۲/۰۶

وزارت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">