ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش چند برابری استفاده از اینترنت با تغییر ساعت مصرف مردم در شبکه موبایل، گفت: آموزش مجازی دروس دانشگاهی در سطح کشورساعت مصرف اینترنت را تغییر داده است.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با فارس با اشاره به تغییر ساعت مصرف اینترنت در کشور طی روزهای گذشته، گفت: در حال حاضر با توجه به دور کاری تعداد قابل توجهی از فعالیت های نهادها، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف اینترنت روزانه مصرفی شبکه موبایل از ۱۵ هزار ترابایت به ۲۷ هزار ترابایت رسیده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده افزایش رو به رشدی داشته باشد.

وی افزود:  آموزش مجازی دروس دانشگاهی در سطح کشور ساعت مصرف اینترنت را تغییر داده است به طوری که تا قبل از شیوع ویروس کرونا و آغاز آموزش مجازی دروس برای دانش آموزان و دانشجویان ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد پیک مصرف اینترنت در کشور بود اما با شروع کلاس های آموزش مجازی و دور کاری بسیاری از کارمندان و کسب و کارها پیک مصرف اینترنت به ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعداز ظهر تغییر یافته است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: تغییر ساعت مصرف اینترنت برای توزیع مناسب خدمات از سوی اپراتورها شرایط را با وجود افزایش چند برابری استفاده از اینترنت بهبود بخشیده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد: در حال حاضر استفاده از خدمات اپراتور رایتل ۳ برابر شده است به طوری که از مصرف روزانه ۶۰۰ ترابایت به ۲ هزارو ۵۰۰ ترابایت رسیده است که در مجموع می توان گفت این حجم از مصرف مساوی است با ۳ برابر شدن افزایش میزان مصرف در شرایط عادی که این موضوع نشان از نیاز مردم به خدمات اپراتورها دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">