ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رئیس ساترا بر مطالبه جدی و قانونی این شورا از ساترا تأکید کرد.
به گزارش ایکنا، در اولین روزهای کاری سال ۱۴۰۲ سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که با حضور در ساترا در جریان اقدامات و فعالیت‌های این سازمان قرار گرفت. در این دیدار، پیرو جلسه قبلی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بر تدوین سریع سند کلان راهبردی رسانه‌ای کشور تأکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه نظارت بر زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، مطالبه جدی و قانونی شورای انقلاب فرهنگی از ساترا دانست که باید موانع تحقق این مأموریت شناسایی، ریشه‌یابی و برطرف شود تا شاهد حذف ولنگاری فضای مجازی و استفاده حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی باشیم.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین موانع مشاهده‌ شده برای توسعه فضای مجازی پاک را نبود فرایندهای سریع و جرایم بازدارنده برای تخلفات این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد که با ورود مؤثر قوه قضائیه این موضوع کنترل خواهد شد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی مبتنی بر مأموریت تأکید شده در سند تحول شورا، وظیفه سیاست‌گذاری کلان رسانه‌ای کشور را برعهده دارد.

  • ۰۲/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">