ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سومین نشست «شب‌های فناوری» برگزار می‌شود

| چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

سومین نشست تخصصی « شب های فناوری»  با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان »، یکشنبه 26 خرداد ساعت 16 با حضور  شهیندخت خوارزمی استاد روابط عمومی الکترونیک در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات،  هدف از برگزاری سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه است. در این نشست شهیندخت خوارزمی  استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک و همایون شهریاری دکترای ژنتیک به سخنرانی با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان» می پردازند.
سیر تحول فناوری، معرفی مهم ترین فناوری های گسست آفرین، قابلیت های مغز و ساختار ژنتیک انسان و سرنوشت انسان و پرسش هایش؟، از مهم ترین محورهایی است که  در این برنامه به آنها پرداخته می شود.
دکتر شهیندخت خوارزمی دارای مدرک دکترای روانشناسی و ارتباطات و مترجم کتاب مشهور موج سوم و جابجایی در قدرت از آثار الوین تافلر است. وی در سال ۱۳۸۹ و در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام در روابط عمومی الکترونیک شناخته شد و تمبر یادبود چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر ایشان منتشر شد.
 علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رایگان به لینک: http://yon.ir/tXRJm مراجعه نمایند. فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.    

  • ۹۸/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">