ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 چهار روز پیش بود که جمعی از اصحاب رسانه با مدیران رگلاتوری، وزارت ارتباطات و نمایندگان اپراتورها همراه شدند و کیفیت اینترنت پایتخت را به صورت تصادفی در چند نقطه تهران از طریق نرم‌افزار SpeedTest By Ookla به صورت بررسی کردند.

ثبت سرعت کم‌تر از انتظار در مجاورت پارک قیطریه تهران سبب شد تا متولیان فنی حاضر در آن بازدید، لب به گلایه بگشایند، کارشناسان همراه با خبرنگاران از صادر نشدن مجوز تأسیس سایت‌های اینترنتی جدید توسط مسئولین تهران، در کنار ممانعت مردم در برخی از مناطق به جهت نگرانی از تأثیر مخرب امواج نسل چهار و پنج اینترنت گلایه داشتند.

همین امر سبب شد که امروز در حاشیۀ همایش گرامیداشت «یاران سلیمانی» که در سالن شهید قندی ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، علت صادر نشدن این مجوزها از سوی مدیریت شهری را جویا شویم.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا که متولیان فنی شبکه مدعی صادرنشدن مجوز تأسیس سایت جدید طی یکسال گذشته هستند، عنوان کرد: متولی صدور این مجوزها در سطح شهر تهران، شرکتی است که خود اپراتورها نیز به عنوان مجری سایت‌های اینترنتی در آن سهامدار هستند اما در هرصورت اگر مشکلی وجود دارد با بنده مکاتبه داشته باشند تا مسئله را شخصاً دنبال کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">