ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدور دفترچه‌های الکترونیکی بیمه به کمک رایتل!

| سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه به دنبال حذف دفترچه‌های بیمه هستیم که این عملیات از شهریور آغاز می‌شود‌، گفت: در راستای هماهنگ‌سازی حجم اطلاعات تولیدی، زیرساختها توسط سازمان تامین اجتماعی و شرکت رایتل ایجاد شده و در حال اجرا است.

به گزارش تسنیم تقی نوربخش درباره حذف دفترچه کاغذی و جایگزینی آن با دفترچه الکتریکی اظهار کرد: به دنبال حذف دفترچه‌های بیمه هستیم که مطابق وعده‌های قبلی این عملیات از شهریور آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در نخستین مرحله، دفترچه کاغذی بیماران خاص حذف می‌شود، اظهار کرد: شمار بیماران خاص ٣٢ هزار نفر است که بیشترین هزینه‌ها و بیشترین تسهیلات را نیاز دارند.

وی افزود: حذف دفترچه‌های بیمه روی مدیریت مصارف و هزینه‌های درمانی تاثیرگذار است به عنوان مثال ممکن است افرادی به دلایل موجه، دو یا سه دفترچه داشته باشند که حذف دفترچه و دادن ID و کد واحد به هر شهروندی که تحت پوشش صندوق بیمه بوده، بسیار مؤثر است.

نوربخش با بیان اینکه دادن ID بیمه کار پیچیده‌ای است، تصریح کرد: باید یک مرکز فرماندهی واحد دیتا در صندوق بیمه باشد که نیازمند زیرساخت و نرم‌افزارهایی است که بتواند حجم اطلاعات تولیدی را هماهنگ کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی متذکر شد: در راستای هماهنگ‌سازی حجم اطلاعات تولیدی، زیرساختها توسط سازمان تامین اجتماعی و شرکت رایتل ایجاد شده و در حال اجرا است.

وی الکترونیک شدن دفترچه بیمه را یک تحول بزرگ خواند و گفت: زمان قطعی اجرای آن را اعلام خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">