ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه برخی کتب‌ درسی با CD

| سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ | ۱ نظر

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از سال آینده تعدادی از کتب‌‌ درسی همراه با CD به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با فارس افزود: در نظر داریم برای سال آینده به تعدادی از کتاب‌های درسی، CD متصل کنیم که این طرح مورد تصویب قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: حدود 100 نرم‌افزار آموزشی که اغلب برای دوره متوسطه است، تهیه شده است که ما در نظر داریم این نرم‌افزارها را تکثیر و همراه با کتاب درسی آن نرم‌افزار، در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

کفاش با بیان این‌که تقریباً خانواده‌ها به سمتی می‌روند که در هر خانواده‌ای یک رایانه وجود داشته باشد، گفت: با مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی مذاکره کردیم تا در فاز اول این طرح حداقل 5 کتاب درسی دوره متوسطه با CD به دانش‌آموزان داده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کتاب‌هایی همراه با CD ارائه می‌شود، اظهار داشت: لیست نرم‌افزارها به دفتر تألیف کتب درسی ارائه شده است تا تصمیم‌گیری شده و بهترین‌ نرم‌افزارها انتخاب شود.

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: هر CD کل محتوای کتاب درسی را به صورت خودآموز آموزش می‌دهد و مازاد بر کتاب درسی، برنامه، پرسش و پاسخ و آزمایشگاه مجازی دارد. در حقیقت این CD یک نرم‌افزار آموزشی و تعاملی است.

  • ۸۶/۱۱/۲۳

نظرات  (۱)

بلی این شیوه بسیار مؤثر وآموزنده است دانش آموزان می توانند بصورت و اساسی و درست از این شیوه بهره ببرند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">