ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قابل توجه مسوولان و همراهان در سفرهای استانی

| سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

ایام دهه فجر و هفته دولت دو مقطعی هستن که شاهد فوران آمارها و افتتاحیه‌ها هستیم. از در و دیوار پیامک و خبر میاد که مثلا 55 هزار طرح عمرانی به بهره‌برداری رسید. 40 هزار کلنگ به زمین خورد و کلی از این جور خبرها که حتی فهرست خیلی‌هاشونم در دسترس نیست چه برسه به جزییاتشون.

دیگه عادت کردیم به اینجور خبرها و این وسط خیلی از رسانه‌ها هم نقش بی‌نظیری ایفا می‌کنن. خب همه چیزمون به هم میاد خدا رو شکر.

تو این چند روز هی داشتم اخبار افتتاحیه‌ها و این چیزارو زیر و رو می‌کردم، اما از سایت روابط عمومی‌ها گرفته تا رسانه‌ها هیچ خبری به جز مسوولان همیشه حرف‌زن نبود.

مثلا خبر اومده بود، دیدار صمیمی آقای رییس با جوانان. اول این که من نمی‌دونم این ماجرای صمیمی چه صیغه‌ای هست که هی به کار می‌برن. مثلا باقی نشست‌ها و دیدارها که توش نمی‌نویسن صمیمی یعنی قراره دعوا بشه؟

اولا عکسای خبر رو که نگاه می‌کنی تا چشم کار می‌کنه همه از جمله همراهان خود آقای رییس هستن که انگار با یه هواپیما رفتن تو شهرستان. خلاصه خوب که گوشه کنار عکسا رو بگردی، یکی دو تا از جوانان اون شهرستان هم یه جایی برای نشستن گیرشون اومده.

خب بابا اگه نشست با اونا بوده پس خودشون کجان. لااقل تو این سفرهای استانی، همراهان همیشه عاشق روسا که شبانه روز اطرافشون هستن، اجازه بدن اون جوان‌های شهرستانی صندلی‌های اصلی رو پر کنن.

حالا از ترکیب نوع نشستن و تقسیم صندلی‌ها که بگذریم، خبر رو که می‌خونی می‌بینی آقای رییس کلی فرمایش فرمودن. هی خبر رو می‌ری پایین‌تر می‌بینی همچنان فرمایشات آقای رییسه. خب بابا پس اون بندگان خدایی که دعوت شده بودن چرا هیچ‌جا خبری و حرفاشون نیست؟ مگه برای پرکردن سالن و زینت مجلس اونجا دعوت شدن؟

با خودت می‌گی بسه دیگه این عینک بدبینی رو بردار. حالا شاید اون یه خبر اینطوری بوده. می‌ری سراغ خبر بعدی. تیتر زده دیدار آقای رییس با نخبگان شهر. اگرچه ظاهرا محل برگزاری جلسه عوض شده، اما باز عکسارو که نگاه می‌کنی همون ترکیب همراهان فرمان فرما هست و اون وسط یکی دو تا چهره غریبه هم می‌بینی.

خبر رو هم که می‌خونی جز آقای رییس و فرمایشات عمدتا مشابه دیدار قبلی، چیز دیگه‌ای نیست.

من می‌خام بگم خب اگه قراره همون ترکیب و حرفایی که توی تهران زده می‌شه تو هر شهر دیگه هم تکرار بشه و از مسوولان و جوانان شهرهای دیگه هیچ حرف و خبری منتشر نشه، خب اصلا چه کاریه و چه نیازی به این همه رفت و آمد و هزینه و به زحمت افتادن مسوولان هست. خب همون تهران بمونن و با کنفرانس از راه دور طرح‌ها رو افتتاح کنن و خبرنگارا هم زحمت پوشش رو همینجا توی تهران بکشن.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصر ارتباط)

  • ۹۶/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">