ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ماجرای حذف یک شرکت VAS از اسپانسری پرسپولیس

| چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف اسپانسر فصل نوزدهم خود در چند جلسه با وزیر ورزش شرکت کردند اما تماس یک وزیر غیرورزشی با سلطانی‌فر شرایط را پیچیده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با شرکت «آتیه داده‌پرداز» و یا چرخیدن به سمت شرکت «ریحان فیلم» از چند روز پیش به بزرگترین چالش این باشگاه و دغدغه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش تبدیل شده است.

این اتفاق با کنار رفتن محمدحسن انصاریفرد و تصمیم یک عضو هیات مدیره برای فسخ قرارداد با شرکت آتیه داده‌پرداز رقم خورد و کشمکش بین اعضای هیات مدیره کار را به جلسه با وزیر ورزش کشاند.

کارگزار اسپانسری فصل نوزدهم لیگ برتر در جلسه با وزیر ورزش اعلام کرده است تاکنون ۲۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس تزریق کرده است. این در حالی است که یک مقام رسمی باشگاه در یک برنامه زنده تلویزیون تاکید کرد این کارگزار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به باشگاه داده است.

از سوی دیگر شرکت ریحان فیلم قبل از شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر مبلغ ۷ میلیارد تومان به باشگاه قرض می‌دهد با این وعده که بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما این اتفاق رخ نمی‌دهد تا مسئولان این شرکت ضمن طرح شکایت از پرسپولیس خواستار پس گرفتن این پول شوند.

پس از این اختلاف، مهرداد هاشمی به سمت شرکت ریحان فیلم تمایل نشان داد تا پس از فسخ قرارداد با آتیه داده‌پرداز ادامه لیگ با این شرکت صورت بگیرد اما مهدی رسول پناه به عنوان رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه اعتقاد دارد باید با کارگزار رسمی باشگاه ادامه فعالیت داده شود.

همین اختلاف نظرها کار را به جلسه با وزیر ورزش کشاند. مسئولان باشگاه پرسپولیس به همراه مدیرعامل کارگزار این باشگاه طی هفته گذشته نشست‌های پرتعدادی را برگزار کردند که در برخی از آنها مسعود سلطانی فر هم حضور داشت.

در آخرین جلسه آنها که شامگاه دوشنبه برگزار شد، مسعود سلطانی فر شرایط دو شرکت را بررسی می‌کند و با توجه به بدهی سنگینی که یکی از نزدیکان شرکت ریحان فیلم از چند سال قبل به پرسپولیس دارد، تاکید می‌کند با کارگزار فعلی ادامه دهند اما تماس یک وزیر غیرورزشی با وزیر ورزش شرایط را پیچیده می‌کند. این وزیر از سلطانی فر می‌خواهد شرایطی را فراهم کند که پرسپولیس با ریحان فیلم همکاری کند!

همین تماس و درخواست وزیر غیرورزشی برای همکاری با اسپانسر قبلی کار را پیچیده می‌کند و وزیر با ملاحظاتی روبرو می‌شود که در نهایت سلطانی فر عنوان می‌کند روز سه شنبه پس از بررسی‌های نهایی تصمیم قطعی را اتخاذ خواهد کرد.

در این مورد گفته می‌شود مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس هم پس از آنکه متوجه بدهی سنگین اسپانسر چند سال قبل به این باشگاه می‌شود، تاکید می‌کند حاضر نیست قرارداد جدیدی را تا زمان پرداخت شدن این بدهی امضا کند. همین امر اختلاف نظر اعضای هیات مدیره را تشدید می‌کند.

  • ۹۹/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">