ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ماسک توییتر را ارزان می‌خواهد

| سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

ایلان ماسک روز دوشنبه پیشنهاد کرد توئیتر را به قیمت کمتری نسبت به پیشنهاد قبلی خریداری کند و افزود حداقل چهار برابر بیشتر از آنچه این شرکت به طور رسمی اعلام کرده، حساب های جعلی در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، او در کنفرانسی در میامی گفت: "شما نمی توانید برای چیزی که بسیار بدتر از آن چیزی است که آنها ادعا می کردند، همان قیمت را بپردازید."

ماسک روز جمعه گفته بود معامله 44 میلیارد دلاری او برای خرید توییتر تا دریافت اطلاعات مربوط به حساب‌های ارسال کننده هرزنامه متوقف شده است. وی افزود: گمان می‌کند این حساب ها حداقل 20 درصد از کاربران را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که تخمین رسمی توییتر در این زمینه 5 درصد است.

وقتی در کنفرانس از ماسک پرسیده شد که آیا معامله توییتر با قیمت متفاوتی قابل اجرا است یا خیر، ماسک پاسخ داد: «دور از ذهن نیست.» او در کنفرانس All-In Summit 2022 گفت: «هرچه سوالات بیشتری می پرسم، نگرانی‌های من بیشتر می‌شود.» در مجموع به نظر می رسد پیچیدگی های مربوط به خرید توئیتر توسط ماسک ادامه می یابد.

  • ۰۱/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">