ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات زمانبندی GCها را رد کرد

| شنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌شرکت مخابرات‌ایران اعلام‌کرداین شرکت زمان‌بندی پیمانکاران عمومی برای انجام کارها تا خردادماه سال آینده را با توجه به برنامه شرکت مخابرات به منظور واگذاری سیم‌کارت‌های تلفن همراه تا اردیبهشت را نپذیرفته است.

"وفا غفاریان" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا، افزود: شرکت مخابرات قصددارد تااردیبهشت ماه‌تمامی سیم کارت‌های تلفن همراه را واگذار کند و زمانبندی پیمانکاران عمومی بسیار دیر است.

معاون وزیر ارتباطات، افزود: اگر زمانبندی کوتاه شودوتا آخر اسفندماه پیمانکاران بتوانندکار رابه‌انجام برسانند،برای شرکت مخابرات ادامه همکاری با آن‌ها قابل بررسی خواهد بود و در غیر این صورت باید گزینه‌های دیگر را مد نظر قرار داد.

پیمانکاران عمومی، قرارداد تحویل چهارهزار و ‪ ۷۶۸‬سایت "بی تی اس" ‪BTS‬ را در مرحله سوم توسعه شرکت ارتباطات سیار با این شرکت منعقد کرده‌اند که به گفته " وحید صدوقی" مدیر عامل این شرکت، در آخرین مهلت، تنها یکهزار و ‪۹۷۶‬سایت راه‌اندازی شده‌است که برای هیچکدام مجوز نهایی بهره‌برداری نیزصادر نشده است.

این پیمانکاران اعلام می‌کنند شهرداری‌ها در تملک زمین برای ساخت این سایت‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کنند و شرکت‌های مخابرات استانی نیز سلایق مختلفی در تحویل کارهای انجام شده دارند.

غفاریان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران این موضوع را رد کرد وگفت می‌توانید با مدیران شرکت‌های مخابراتی استانی گفت‌وگو کنید و ببینید چنین نیست.

"محمد سلیمانی" وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات چندی پیش گفت: قرار- دادهای پیمانکاران عمومی یکی از قراردادهای بد شرکت ارتباطات سیار بود و بازرسی کل کشور و مجلس، پرونده عظیمی درباره آن تشکیل دادند.

کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس دی‌ماه گذشته دوجلسه برای بررسی اختلافات این پیمانکاران و شرکت مخابرات ایران برگزار کرد.

  • ۸۵/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">