ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکلات شبکه «شاد» به مجلس کشید

| دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مشکلات نرم افراز «شاد» و ماموریت نایب رئیس مجلس به این کمیسیون برای بررسی آن گفت: هفته آتی این مشکلات در کمیسیون مذکور و با حضور احتمالی وزیر و معاونان آموزش و پرورش بررسی خواهد شد.

سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره ماموریتی که هفته گذشته عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس به کمیسیون آموزش به منظور بررسی مشکلات نرم افزار «شاد» داده، اظهار داشت: کمیسیون آموزش از مسئولان وزارت آموزش و پرورش دعوت کرده تا هفته آینده مشکلات ایجاد شده برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در استفاده از نرم افزار شاد (شبکه مجازی دانش‌آموزان) را بررسی کند. 

وی با اشاره به شکایات رسیده به نمایندگان مجلس از سوی خانواده‌ها و حتی برخی بررسی‌های وکلای ملت از وجود مشکلات شبکه «شاد» افزود: یکی از این مشکلات نداشتن تلفن همراه و یا نداشتن دسترسی به اینترنت است. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در شرایط اقتصادی اخیر که مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها ایجاد شده است برخی خانوارها مجبور شده‌اند برای آنکه فرزندانشان از تحصیل باز نمانند تلفن همراه هوشمند تهیه کنند که منجر به بروز گلایه‌های متعددی شده است. 

میرزاده اظهار داشت: هفته گذشته زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون درباره مشکلات این شبکه به وزیر آموزش و پرورش تذکر داده و خواستار رفع معایب شدیم. همچنین تعداد زیادی از خانواده‌ها در تماس‌های تلفنی با نمایندگان درباره این شبکه انتقاداتی را مطرح کرده بودند. 

وی خاطرنشان کرد: بعد از آنکه مدارس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود به یکباره معلمان بعد از 6 هفته مجبور به استفاده از سامانه «شاد» شدند که مشکلاتی را برای معلمان و دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ایجاد کرد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">