ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل ارزی ریالی الکامپ پابرجاست

| چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران گفت: پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکره با مجری نمایشگاه تلکام برای برگزاری نمایشگاه الکامپ، اجرای الکامپ امسال به مجری نمایشگاه نفت و گاز و نمایشگاه آب و برق سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ناصرعلی سعادت امروز نشست خبری نمایشگاه الکامپ بیست‌و یکم، اظهارداشت: مجوز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور واگذار شده و این سازمان، شرکت مدیریت تجارت کوشا را به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه انتخاب کرده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران افزود: برای انتخاب مجری نمایشگاه الکامپ با مجری نمایشگاه تلکام نیز مذاکره شد اما این مجری درگیر برگزاری نمایشگاه تلکام بود و نتوانست قبول مسئولیت جدید کند.

وی درباره معیار انتخاب مجری نمایشگاه الکامپ، گفت: از آنجا که موضوع ارزی-ریالی در نمایشگاه الکامپ امسال نیز همچنان وجود دارد مجری نمایشگاه نفت و گاز و نمایشگاه آب و برق برای برگزاری الکامپ انتخاب شد که تجربه برگزاری نمایشگاه‌هایی با بیشترین متراژ ارزی و ریالی را دارد.

سعادت یادآور شد: نمایشگاه الکامپ 23 تا 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود که نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پژوهش همزمان با هم برپا می‌شوند.

وی ادامه داد: سالن‌های شرقی نمایشگاه به نمایشگاه پژوهش و سالن‌های غربی به نمایشگاه الکامپ اختصاص دارد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران افزود: الکامپ در سالن‌های 6 ، 38A، 31 ، 44 ، 41، 40 ، 38 و 35 برگزار می‌شود و برای دریافت 2 سالن 7 و 27 نیز در حال مذاکره هستیم.

سعادت گفت: از ابتدای مهرماه پیش ثبت‌نام غرفه‌ها آغاز می‌شود.

وی حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ را به سال آینده و موکول کرد.

سعادت همچنین وعده داد که در این نمایشگاه شفاف عمل خواهد شد و پس از نمایشگاه تمامی ارقام هزینه‌ و درآمد اعلام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">