ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریم زاده عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت رایتل در دیدار با معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، از توسعه خدمات رایتل به ویژه به بازنشستگان تحت حمایت تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، علی سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از مجموعه شرکت رایتل در نشستی با اعضای هیأت مدیره و سرپرست شرکت رایتل با اشاره به اهمیت توسعه اپراتورهای تلفن همراه مبتنی بر تأمین تجهیزات و خدمات با اتکاء به دانش متخصصان داخلی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و مراودات بین‌المللی به همراه تحریم‌های ناعادلانه قرار داریم اما با اتکاء به دانش داخلی می‌توانیم به ارایه بهترین خدماتی که شایسته مردم است، بپردازیم و این اصلی‌ترین مأموریت ما در هر جایگاهی خواهد بود.
سرزعیم با تأکید بر نقش رایتل در ارایه خدمات به شهروندان گفت: یکی از شرکت‌های مهم و شاخص زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجموعه رایتل است و اکنون به یقین می‌دانم که این شرکت در مسیر پیشرفت قرار دارد و امیدوارم در روزهای آینده با برنامه‌ریزی و نقشه راهی که در چند هفته اخیر توسط مدیران اپراتور سوم تدوین شده است، شاهد موفقیت‌های چشمگیری باشیم.
معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعلق رایتل به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی یکی از امتیازات بزرگ این شرکت برای ارائه خدمت به افراد تحت پوشش است که می‌بایست نیازهای ایشان را بخوبی بررسی و تشخیص دهد و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم از این فرصت همانند طرح ارائه سیم‌کارت و خدمات ویژه بیمه شدگان، به نحو مطلوب استفاده کند.
وی تصریح کرد: رایتل میتواند با تخصص نیروهای متعهد و جوان و روند رو به رشد خود، شرایط ورود به بازار سرمایه و عرضه بخشی از سهام خود در بورس را فراهم کند.
در این نشست سعید کریم زاده سرپرست  جدید مدیریت رایتل با اشاره به چشم انداز این شرکت در سال ٩٨ گفت: بر اساس بررسی حرکت رایتل از گذشته تا کنون و موانع و فرصت‌های پیش رو برنامه‌ای را برای تحول حرکت مجموعه رایتل با رویکرد ارایه خدمات بیشتر به شهروندان در تمام نقاط ایران آماده کرده‌ایم که با این برنامه قطعاً جایگاه ما بعنوان اپراتور سوم تغییر خواهد کرد.
وی اجرای طرح ارایه خدمات ویژه به بازنشستگان تأمین اجتماعی را اولین قدم برای طراحی مدل ارتباطی با رویکرد خدماتی دانست و گفت: قطعا بازنشستگان شایسته دریافت بهترین خدمات الکترونیک هستند و ما بعنوان زیر مجموعه تأمین اجتماعی این را جز اهداف و رسالت خود می‌دانیم و لذا با طراحی بسته‌های خدماتی مقرون به صرفه به این مهم پرداخته‌ایم.
کریم زاده با تأکید بر شناسایی فرصت‌های جدید برای تعامل دو سویه و مشارکتی میان اپراتور و مردم گفت: در افق پیش رو به سودآوری مجموعه رایتل با ایجاد فرصت‌هایی چون ورود به بازار بورس و استفاده از ظرفیت بازارهای جدید می‌اندیشیم که برنامه‌های بسیاری در این مسیر طراحی شده است. 
گفتنی است، صبح چهارشنبه دکتر علی سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از مجموعه شرکت رایتل با سرپرست مدیریت عامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">