ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با فرمت تعرفه‌های انتخابات ۹۶ و بکارگیری تجهیزات خاص الکترونیک برای احزار هویت رای دهندگان خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در فرمت تعرفه های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهارداشت: در جلسه اخیر شورای نگهبان فرمت این تعرفه ها مورد موافقت شورا قرار گرفت و از نظر کارشناسان شورای نگهبان بلامانع تلقی شد.

وی تاکید کرد: همیشه تاکید کرده ایم که بکارگیری این تعرفه ها باید با رعایت ملاحظات امنیتی صورت گیرد که قابلیت جعل و کپی برداری نداشته باشد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین از موافقت این شورا با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی خاص برای احراز هویت رای دهندگان در راستای الکترونیکی شدن انتخابات خبر داد و گفت: سازوکار فنی این موضوع که از طرف وزارت کشور به عنوان یک گام در الکترونیکی شدن انتخابات ارائه شده بود، از سوی کارشناسان شورا تائید شد و قرار شد بعد از اخذ تائیدیه های امنیتی اقدام کنند.

کدخدایی خاطرنشان کرد: این مسئله پیش از این نیز یک بار به صورت آزمایشی و در برخی حوزه ها در انتخابات مجلس هشتم انجام شده بود اما با توجه به کامل نشدن آن، اقدامات دیگری از سوی وزارت کشور صورت گرفت که از سوی شورای نگهبان تائید شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">