ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتیجه جلسه کمیسیون صنایع با وزیر ارتباطات

| دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد.
مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز(دوشنبه 8 خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موردبررسی قرار گرفت، افزود: سرفصل سوالات بیشتر مربوط به اینترنت و تلفن ثابت روستایی بود.

وی اضافه کرد: محور یکی از سوالات مربوط به لجستیک پُست بود که ضعف‌های موجود باید برطرف شود، سوال بعدی درخصوص دسترسی به اینترنت در راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی بود که باید اقدامات لازم برای برقراری اینترنت در این منطق انجام شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالات مطرح شده توضیحات لازم را ارائه دادند، ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده تقریبا تا مهر ماه دسترسی تمام روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت فراهم می‌شود و در مرحله بعدی نیز تا پایان سال اینترنت روستاهایی که کیفیت پایینی دارند، ارتقا می‌یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">