ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه ورود دانش‌آموزان به شبکه اجتماعی «شاد»

| يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ | ۲ نظر

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» را تشریح کرد .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ظهر امروز مهدی شرفی با حضور در استودیو نگاه با اشاره به نحوه ورود مدیران مدارس به شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد»، اظهارکرد: این شبکه برای استفاده از ابزارهای الکترونیکی در جریان آموزش دانش آموزان در ایام بحران و تعطیلی مدارس است که در آن سه فرایند ورود برای دانش آموزان، معلمان و مدیران داریم .
سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش افزود: مدیران مدارس در اولین مرحله با ورود به سامانه سناد پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
شرفی تصریح کرد: پس از آن مدیران مدارس باید وضعیت معلمان کلاس های درس را کاملا انجام دهند و کلاس های درس را انتخاب کنند و برای هر کلاس درس دبیر مورد نظر را انتخاب کنند.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: پس از اینکه کلاس های درس انتخاب شد مدیران باید تایید نهایی را انجام دهند تا دانش آموزان به درستی در کلاس های درس خود جای بگیرند.
وی در ادامه اضافه کرد: در مرحله بعدی مدیران مدارس باید وارد پیام رسان انتخابی شوند و درآن به منوی شبکه اجتماعی دانش آموزان وارد شوند و در بخش ورود مدیر، کد ملی خود را وارد کنند.
شرفی اظهار کرد: پس از آن که مدیر مدرسه کد ملی خود را وارد کرد، پیام رسان اطلاعات کلاس ها را می دهد و در صورت تایید مدیر،کلاس های مدرسه در پیام رسان تشکیل می شود و دانش آموزان پس از احراز هویت در سامانه «شاد » بطور خودکار وارد کلاس های درسی خود می شوند.
سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات تاکید کرد: شماره تلفن همراهی که در پیام رسان وارد می شود دقیقا باید همان شماره تلفن همراهی باشدکه در سامانه سناد وارد شده است .
 وی در ادامه با اشاره به نحوه ورود دانش آموزان به شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد»، اظهار کرد: دانش آموزان از دو روش می توانند به کلاس درس خود وارد شوند؛ در یک روش دانش آموزان با ورود مستقیم به سامانه Shad.medu.ir و وارد کردن کد ملی می تواند به پیام رسان مربوطه که توسط مدیر مدرسه انتخاب شده است وارد شوند.
شرفی افزود: در روش دوم دانش آموزان می توانند مستقیم به پیام رسانی که مدیر مدرسه آن را اعلام کرده است وارد شوند و با وارد کردن کد ملی به طور خودکار به کلاس درس خود هدایت شوند .

نظرات  (۲)

با سلام. وتبریک اعیاد شعبانیه.

نحوه ورود به منوی شبکه اجتماعی دانش آموزان از طریق پیام رسان انتخابی هنوز برایمان مشخص نیست که به چه صورت می باشد؟ آیا می بایست اپلیکشین شاد را هم روی گوشی همراه نصب نماییم؟ با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">