ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرم‌افزار دولت همراه ارائه می‌شود

| يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات گفت: ارائه اپلی‌کیشن‌های متعدد برای خدمات مورد نیاز مردم گیج‌کننده خواهد بود و به زودی از رونمایی دولت همراه تمامی اپلی‌کیشن‌های خدماتی پشت اپلی‌کیشن دولت همراه ارائه می‌شوند.

به گزارش فارس، رسول سرائیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رونمایی نرم افزار دولت همراه در آینده‌ نزدیک گفت: اپلی‌کیشین‌های متعدد برای خدمات مورد نیاز مردم، پشت اپلی‌کیشن دولت همراه ارائه خواهد شد و ارائه اپلی‌کیشن‌های متعدد به تنهایی برای شهروندان گیج‌کننده است. 

وی گفت: از سوی دیگر در دولت همراه، امکان خوبی به عنوان کارگشای ایرانیان دیده شده که بستر دریافت ارائه خدمت برای شهروندان خواهد بود و به صورت یکپارچه و منسجم، شهروندان یک بستر ارتباطی برای نیازهای خود خواهند داشت. 

وی همچنین تأکید کرد: با تغییر فناوری، دیگر خدمات فیزیکی پایدار نخواهند بود و مطالبه ایجاد محیط فیزیکی و کارمند فیزیکی از دولت، دیگر جواب‌ده نیست و فقط برای دولت هزینه ایجاد می‌کند. 

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، مراکز داده خود را به مرکز داده اصلی و شبکه ملی اطلاعات متصل کنند و در این زمینه جدیت به خرج دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">