ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست تخصصی «مسؤولیت حقوقی و اجتماعی رسانه ها در قبال نشر اکاذیب» با حضور مسؤولان قضایی و صاحب نظران حوزه رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش فارس چند سالی است که استفاده از فضای مجازی در بین افراد مختلف جامعه رنگ و بوی جدی گرفته است.

امروز به ندرت می توان افراد زیادی را پیدا کرد که با فضای مجازی ارتباط نداشته باشند و از خیل پیام رسان ها و شبکه های مجازی استفاده نکند.

اما به اذعان همه کارشناسان این حوزه یکی از بزرگترین مشکلات فضای مجازی نشر اخبار کذب و انتشار داده های غلط است که باعث می شود تا کاربران در بسیاری از موارد دچار اشتباه شوند.

از این رو برخی از صاحب نظران برای رسانه ها نیز به عنوان شبکه های مجازی بزرگتر و رسمی هر کشور مسئولیت های حقوقی و اجتماعی در قبال نشر اکاذیب قائل هستند.

پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای بررسی این مسئولیت ها نشست تخصصی با موضوع «مسئولیت حقوقی و اجتماعی رسانه ها در قبال نشر اکاذیب» را برگزار خواهد کرد.

در این نشست مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما، محسن مهدیان فعال رسانه ای و معاون خبر خبرگزاری فارس و جمعی از اساتید حقوق حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام پژوهشگاه قوه قضاییه این نشست تخصصی در روز یکشنبه مورخ ۷ مهرماه از ساعت ۱۴ در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار خواهد شد.

  • ۹۸/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">