ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سرعت اینترنت گفت:بصورت طبیعی تمرکز خواهیم داشت کیفیت خدماتی که به مردم ارائه می شود ارتقا یابد و در این راستا باید زیرساختها تقویت شود.

ستار هاشمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: بر اجرای محورهای که در برنامه هفتم توسعه به عنوان تکلیف وزارت ارتباطات تعیین شده تمرکز خواهم داشت و مشخصا در فصل 13 قانون برنامه هفتم توسعه، کمی سازی صورت گرفته، شاخصها و اهداف لحاظ شده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری افزود: چالشها در حوزه های مختلف شناسایی شده است ان شاءالله امیدوارم موانع را گام به گام حل کنیم و در انجام این مهم، رویکرد باید کارشناسی و علمی باشد.

هاشمی درباره سرعت اینترنت افزود:بصورت طبیعی تمرکز خواهیم داشت که کیفیت خدماتی که به مردم ارائه می شود ارتقا یابد و در این راستا باید زیرساختها تقویت شود.

  • ۰۳/۰۵/۲۸

وزیر ارتباطات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">