ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده کارفرمای "تکفا 2" مشخص نشده است

| شنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

بزرگراه فناوری- انتخاب نماینده کارفرما برای فاز دوم طرح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات (تکفا) هم‌چنان درحال بررسی است

یک مقام آگاه در شورای عالی اطلاع رسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود:"انتخاب نماینده شورای عالی اطلاع رسانی برای "تکفا2" از سوی دبیر این شورا درحال بررسی است و هنوز نهایی نشده است".

وی خاطر نشان کرد:" نتیجه بررسی‌های انجام شده، ظرف 10روزآینده مشخص و نماینده شورای عالی اطلاع رسانی دراین طرح به‌طور رسمی معرفی خواهد شد" .

این مقام آگاه درخصوص بودجه "تکفا2" نیز اظهار داشت:" بودجه این طرح تأمین و مبلغ هفت میلیارد ریال از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی اختصاص یافته است".

وی درخصوص نماینده پیشین کارفرما در طرح تکفا نیز تاکید کرد:" پیش از این "نصرا.....مقدم" نماینده شورای عالی اطلاع رسانی در تکفا بوده است این درحالی است که هفته گذشته برخی از رسانه‌ها " محمدرضا ربیعی" را به‌عنوان نماینده کارفرما برای "تکفا2" معرفی کرده بودند.

  • ۸۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">