ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هدف دولت حذفGCها نبوده است

| شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۸۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه قرارگرفتن پیمانکاران عمومی در لیست سیاه از سوی شرکت ارتباطات سیار اعلام نشده است، تاکید کرد: این مساله به این معنا نیست که به این پیمانکاران پروژه‌ای داده نخواهد شد و این کار برای تسریع اجرای پروژه‌های شرکت ارتباطات سیار بوده است.

علویان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: آنچه مدنظر شرکت ارتباطات سیار است، اجرای پروژه‌های نیمه تمام است تا به تعهدات خود در مورد مردم پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت نابودی پیمانکاران عمومی نیست و پدید‌آورنده این پیمانکاران در این بخش خود دولت بوده است، افزود: دولت و شرکت ارتباطات سیار موظف به اشتغالزایی و دستیابی به اهداف توسعه هستند که این امر نیازمند نیروهای فعال و کارآمد است.

علویان گفت: با توجه به حجم بالای پروژه‌ها، پیمانکاران نیز موظف به پیش بینی‌های لازم در این باره هستند.

وی انعقاد قرارداد میان شرکت مخابرات ایران و این سه پیمانکار را در تسریع کار صحیح دانست و اظهارداشت: انتخاب پیمانکاران در آغاز این طرح درست بوده و اکنون نیز معتقدیم حذف این پیمانکاران ممکن و موثر نیست.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت: برای این منظور طرح‌هایی در نظر گرفته‌ایم که باید بر طبق آن پیش رفت. با توجه به گستردگی کشور ، نظارتی که توسط شرکت مخابرات استانها در اجرای این پروژه صورت می‌گرفت، با مشکل روبرو می شد ولی برای این منظور استاندارد‌هایی وجود دارد که باید طبق آن عمل کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار در خصوص توزیع اجرای پروژه میان پیمانکاران گفت: یک پیمانکار نمی‌تواند در 20 استان به طور همزمان فعال باشد و نیروی عظیمی لازم است. اگر این پروژه میان پیمانکاران بیشتری توزیع می شد نتایج بهتری را در برداشت.

  • ۸۵/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">