ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همزمان با آغاز عملیات محدود زمینی نیروهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزیر ارتباطات رژیم اشغالگر از تلاش «همه‌جانبه اسراییل برای از بین بردن اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در غزه» خبر داد.
به گزارش راشاتودی، اشلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید حملات وحشیانه اشغالگران به نوار غزه و با هدف عدم مخابره اخبار کشتار فلسطینی‌ها در این باریکه به جهان بیرون، مدعی شد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس آمریکا، جهت تامین اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای ساکنان نوار غزه، از تمام ابزارهای خود استفاده خواهد کرد.

کاری در پستی در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) که مدیرعامل این شرکت نیز ایلان ماسک است، مدعی شد: حماس از این(استارلینک) برای فعالیت‌های تروریستی استفاده خواهد کرد و هیچ شکی در این نیست؛ ما می‌دانیم و ماسک هم می‌داند.»

میلیاردر آمریکایی در پاسخ نوشت که «خام و ساده‌لوح نیست» و توضیح داد که این برنامه چطور کار می‌کند و اینکه «پیش از فعال کردن ترمینال، با اسراییل و آمریکا بررسی امنیتی انجام خواهد شد.»

ماسک ادامه داد: ما برای تایید اینکه از(استارلینک) صرفا برای اهداف بشردوستانه استفاده می‌شود، اقدامات دیگری انجام خواهیم داد.

به‌دنبال موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان نوار غزه، آخرین تماس و ارتباط اینترنتی این باریکه با جهان بیرون قطع شد و مدیرعامل ایکس دیروز(شنبه) گفت که شبکه ماهواره‌ای استارلینک را برای «سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی» جهت فعالیت در غزه فعال خواهد کرد.

اینترنت و خدمات گوشی همراه جمعه شب پس از حملات هوایی صهیونیست‌ها در غزه قطع شد و در نتیجه سازمان‌های خبری و گروه‌های امدادی قادر به ارتباط با کارکنان خود نیستند و «یونیسف»، صندوق کودکان ملل متحد، سازمان بهداشت جهانی، پزشکان بدون‌ مرز، صلیب سرخ و هلال احمر همگی از عدم توانایی برای برقراری ارتباط با کارکنان‌شان در غزه خبر دادند.

با این حال، شبکه المیادین گزارش داده است که با وصل شدن جزئی شبکه اینترنت در برخی مناطق غزه حجم کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی طی ۲ شب گذشته نمایان شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه در پی موج جدید حملات رژیم اشغالگر به این منطقه اعلام کرد که آمار شهدای فلسطینی در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۸ هزار نفر که بیشتر آنان زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">