ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به احتمال مسدود شدن سرمایه کاربران ایرانی رمز ارزها در برخی از صرافی‌های خارجی هشدار داد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سرمایه گذاری برخی از ایرانیان در حوزه رمز ارزها اظهارکرد: تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، متاسفانه زمینه را برای مسدودسازی سرمایه برخی از کاربران ایرانی در صرافی های آنلاین خارجی فراهم کرده است. 

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش و روند رو به رشد قیمت ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت صرافان ارز دیجیتال در فضای مجازی نیز هستیم، گفت: این صرافی های دیجیتال که تبلیغات فراوانی از آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز دیده می‌شود، اقدام به تبدیل ارز و ... می‌کنند، اما آنچه که نگران کننده است، احتمال از دست رفتن سرمایه در این صرافی هاست.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم‌های گوناگون برای کشور ایران، لذا برخی از صرافی‌های آنلاین خارجی با احراز هویت کاربران ایرانی اقدام به بلوکه کردن سرمایه کاربران و مسدود کردن حساب های کاربری آنان و در نتیجه جلوگیری از ادامه فعالیت این افراد کرده اند و این احتمال وجود دارد که سایر صرافی‌های آنلاین خارجی نیز به دنبال تحریم‌های صورت گرفته و با مسدودسازی حساب‌های ایرانیان از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.

رجبی در پایان تاکید کرد: لازم است هموطنان گرامی این نکته را در نظر داشته باشند که فعالیت در این صرافی‌ها می تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد و موجب از بین رفتن سرمایه شان شود.

  • ۰۰/۰۷/۲۸

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">