ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هوشمندسازی پلیس تا پایان سال ۱۴۰۰

| يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده نیروی انتظامی هوشمندسازی پلیس را یکی از برنامه های اولویت دار ناجا دانست و تصریح کرد که مهم تا تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا ضمن بازدید از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا، با همکارانم در این بخش دیدار و گفت وگو کنم و باید بگویم بحمدالله این پلیس دستاوردهای مطلوبی را داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت روزافزون پلیس آگاهی، تاکید کرد: یکی از مجموعه هایی که در شاکله نیروی انتظامی پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی داشته، پلیس آگاهی می باشد؛ این پلیس با توسل بر ظرفیت های موجود، نیروهای متخصص و کارآمد و البته به کارگیری تجهیزات نوین توانسته فرآیند کشف علمی جرم را با دقت و سرعت دنبال کند و ان شاء الله شاهد پیشرفت های روزافزون این پلیس تخصصی خواهیم بود.

وی با اشاره به عزم نیروی انتظامی برای تحقق هوشمندسازی تا پایان سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: هوشمندسازی پلیس یکی از برنامه های اولویت دار ما است و در این میان معتقدیم که پلیس آگاهی باید پیشتاز و پیش گام باشد و انشاء الله این مهم را به جد دنبال خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله پیشرفت و ارتقای پلیس آگاهی حول سه محور اساسی و ضروری تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص، تزریق تجهیزات روزآمد و نوین و استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای تکمیل و تجمیع بانک های اطلاعاتی، محورهای اساسی این برنامه پنج ساله است.

سردار اشتری تاکید کرد: معتقدیم نیروی متخصص و کارآمد در کنار به کارگیری تجهیزات تخصصی می تواند به فرآیند پیشگیری از جرم و کشف علمی جرایم کمک شایانی کند.

  • ۹۸/۱۱/۱۳

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">