ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از کیفیت و سرعت اینترنت، از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون متبوعش برای ارائه توضیحات لازم درباره افزایش قیمت اینترنت خبر داد.
لطف اله سیاه کلی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره گرانی اینترنت، گفت: از آنجا که  مردم از افزایش قیمت و اُفت سرعت اینترنت ناراضی بوده و سوالات بسیاری دارند، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌آ‌یند تا توضیحات لازم در این زمینه را ارائه دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که اینترنت به منظور بهبود کیفیت گران شده چراکه طی سال‌های گذشته منابعی برای بهبود زیرساخت هزینه نشده بنابراین کیفیت کاهش یافته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هرچند بهبود کیفیت به تقویت زیرساخت‌ها نیازمند است اما باید سازوکار افزایش قیمت و فرمول به کار رفته برای این موضوع شفاف به مردم و نمایندگان مجلس توضیح داده شود.

این نمیانده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر ارتباطات باید برنامه‌های خود و وزارتخانه متبوعش برای بهبود کیفیت اینترنت را تبیین کند، اضافه کرد: با وجود اینکه اینترنت به یکی از الزامات و خدمات ضروری مردم تبدیل شده و بسیاری از کارهای روزانه مردم باید در این بستر انجام گیرد اما اکنون مردم از کیفیت اینترنت ناراضی هستند و وزارت ارتباطات باید برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">