ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از بحران، شبکه های موثر مجازی یا باید به حالت اول خود بازگردد و یا جایگزین درستی داشته باشد که در این زمینه ما موفقیت آنچنانی نداشته ایم.
لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با افکارنیوز، با اشاره به استفاده از پلتفرم های داخلی بیان کرد: متاسفانه ما نتوانستیم پلتفرم های داخلی را به خوبی تقویت کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتما تکیمل پلتفرم های داخلی زمان بر است و باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما همواره در مقاطع بحرانی یاد تقویت پلتفرم های داخلی می افتیم که این مسئله ایراد دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید در زمانی که تنش اجتماعی وجود ندارد، موضوعات بحرانی در کشور را برطرف کنیم چراکه ما در زمان بحران نمی توانیم مسائل را حل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در زمان بحران تنها می توانیم بحران را مدیریت کنیم به عنوان مثال ما می توانیم در این شرایط برخی از پلتفرم های موثر خارجی را از دسترس خارج کنیم که البته این موضوع مرسوم است و در تمام کشورهای دنیا این موضوع اعمال می شود لذا ما دیدیم که در بحران کشور آمریکا هم این موضوع رخ داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به اعتقاد بنده بعد از بحران، شبکه های موثر مجازی یا باید به حالت اول خود بازگردد و یا جایگزین درستی داشته باشد که در این زمینه ما موفقیت آنچنانی نداشته ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا وزیر ارتباطات تاکید داشتند که در زمینه شبکه ملی اطلاعات 59 درصد پیشرفت داشته اند که باید گفت این رقم پیشرفت کمی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستیابی به 59 درصد پیشرفت بدین معناست که این شبکه جای کار زیادی دارد و مسئولین باید در راستای این مهم فعالتر شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته مجلس سه ماه به وزیر ارتباطات فرصت داد که در زمینه تکمیل شبکه ملی اطلاعات برنامه های خود را ارائه کند.

  • ۰۱/۰۸/۳۰

فیلترینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">