ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رواج اجاره ساعتی مسکن در تهران گفت: با توجه به غیرقانونی بودن این کار و انجام آن در فضای مجازی، پلیس فتا باید به این مسئله ورود پیدا کند.
سید فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص رواج اجاره ساعتی مسکن در تهران گفت: این موضوع مسئله ای است که اخیرا شایع شده و با توجه به ممنوع بودن این کار توسط مالکان و مشاوران املاک، باید نظارت روی آن بیشتر شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: این موضوع در شهرهای شمالی و توریستی که مسافرپذیر هستند انجام می شود، چرا که این امر طبیعی است و برای چند ساعت یا چند روز یک ملک به مسافر اجاره داده می شود.

وی با اشاره به اینکه اجاره ساعتی مسکن  در سایت های اینترنتی در حال انجام شدن است، گفت: به دلیل اینکه این اتفاق در اینترنت و فضای مجازی در حال انجام شدن است باید مانند سایر تخلفات فضای مجازی از طریق پلیس فتا پیگیری شود؛ همچنین اتحادیه املاک باید این موضوع را به پلیس فتا گزارش دهد که این کار، غیرقانونی است تا آنها پیگیری های لازم را انجام دهند./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">