ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیش فروش 4/2 میلیون سیم کارت

| سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۲ نظر

در پایان مهلت ثبت نام سیم کارت دولتی در سراسر کشور 2 میلیون و 482 هزار و 768 نفر برای دریافت این سیم کارتها ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پایان مهلت ثبت نام سیم‌کارت تلفن ‌همراه دولتی (12 تا 30 بهمن‌) در کل کشور، 2 میلیون و 482 هزار و 768 نفر متقاضی سیم کارت دولتی شدند.

این گزارش حاکی است: در این سری از ثبت نامها که کمتر از پیش بینی مخابرات نیز بود، یک میلیون و 863 هزار و 896 خواهان سیم‌کارت اعتباری و 618 هزار و 872 نیز متقاضی سیم‌کارت دائمی شدند.

بیش از 4 هزار نفر نیز از طریق اینترنت برای دیافت سیم کارت ثبت نام کرده‌اند.از کل این ثبت نامها نیز بیش از 3 هزار سیم‌کارت اعتباری و 240مابقی دائمی بوده است.

براساس این گزارش در حال حاضر تعداد مشترکان اپراتور تلفن همراه بیش از 15 میلیون نفر است.
ثبت نام سیم کارت تلفن همراه دولتی تمدید نشد

مدیر عامل شرکت پست گفت: ثبت نام سیم کارت دولتی تا پایان وقت اداری روز گذشته سی‌ام بهمن ماه بود و این ثبت نام تمدید نشد.

محمد حسن محبیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: مهلت ثبت نام سیمکارتهای دائمی و اعتباری دولتی تا پایان وقت دیروز بوده و تمدید نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز آمار نهایی ثبت نامها در کل کشور نهایی نشده است ادامه داد: تا شب گذشته کمتر از 2 میلیون نفر اقدام به ثبت نام سیم کارت دولتی کرده بودند.

تا پایان روز بیست و نهم بهمن ماه مجموع یک میلیون و 854 هزار و 756 سیم‌کارت تلفن ‌همراه در دفاتر پستی کشور نام‌نویسی شده است. از این تعداد یک میلیون و 324 هزار و 915 سیم‌کارت اعتباری و 529 هزار و 841 سیم‌کارت دایمی بوده است و پیش بینی می‌شود تا پایان روز سی‌ام این تعداد به حدود 2 میلیون ثبت نام برسد.

  • ۸۵/۱۲/۰۱

نظرات  (۲)

در حالی که چند سالیست که قرار است بنا بر قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی فروش تلفن همراه دولتی متوقف شود ولی نا گهان همه حرفها نقض می شود مگر ما می توانیم مشترکین گرامی خود را به این راحتی رها کنیم ما نیاز آنها را بی پاسخ نمی گزاریم !!!!!!!!!!!!!!!! مگر سود هنگفت که از این راه نصیب می گردد می توان نادیده گرفت امان از این طمع که سر های زیادی را به باد می دهد شرکت مخابرات به خیال اینکه باز هم می تواند از نیاز مردم سوء استفاده کند و برای خود پولی به جیب بزند باز هم اقدام به پیش فروش سیم کارت نمود ولی ناگهان ورق برگشت و همه پیشبینی ها غلط از آب در آمد ظاهرا دیگر دوره این گونه ... برای این شرکت هم تمام گشته این شرکت با سالها انحصار طلبی خود توانست سود هنگفتی را نصب خودش گرداند همچنین راهی را برای سروتمند شدن شدن افراد سود جو پدید آورد همان افرادی که تعداد خریدشان کاهی باور نکردنی بود خب این افراد مگر جز با افزایش تورم سودی کسب می کردند در حالی که هیچ کاره مفیدی را انجام نمیدادند در واقع آنها با ایجاد فشار بر دیگر مردم و ناچاری و نیاز آنها برای خریدسیم کارت ثروتمند شده بودند از این امثال شهرام های جزایری کوچک تا بزرگ کم نیسنتد که ثروت های باد آورده را با پا گذاشتن بر دوش مردم برای خود جمع می نمایند و متاسفانه دولت ...
در حالی که چند سالیست که قرار است بنا بر قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی فروش تلفن همراه دولتی متوقف شود ولی نا گهان همه حرفها نقض می شود مگر ما می توانیم مشترکین گرامی خود را به این راحتی رها کنیم ما نیاز آنها را بی پاسخ نمی گزاریم !!!!!!!!!!!!!!!! مگر سود هنگفت که از این راه نصیب می گردد می توان نادیده گرفت امان از این طمع که سر های زیادی را به باد می دهد شرکت مخابرات به خیال اینکه باز هم می تواند از نیاز مردم سوء استفاده کند و برای خود پولی به جیب بزند باز هم اقدام به پیش فروش سیم کارت نمود ولی ناگهان ورق برگشت و همه پیشبینی ها غلط از آب در آمد ظاهرا دیگر دوره این گونه {...} برای این شرکت هم تمام گشته این شرکت با سالها انحصار طلبی خود توانست سود هنگفتی را نصب خودش گرداند همچنین راهی را برای سروتمند شدن شدن افراد سود جو پدید آورد همان افرادی که تعداد خریدشان کاهی باور نکردنی بود خب این افراد مگر جز با افزایش تورم سودی کسب می کردند در حالی که هیچ کاره مفیدی را انجام نمیدادند در واقع آنها با ایجاد فشار بر دیگر مردم و ناچاری و نیاز آنها برای خریدسیم کارت ثروتمند شده بودند از این امثال شهرام های جزایری کوچک تا بزرگ کم نیسنتد که ثروت های باد آورده را با پا گذاشتن بر دوش مردم برای خود جمع می نمایند و ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">