ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد کانال تلگرامی اطلاع‌رسانی راه‌ها

| شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با وجود بارش برف در چند روز گذشته در برخی از محورهای کوهستانی، هم اکنون به غیر از چهار محورغیرشریانی، همه محورهای شریانی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

یاسر خالدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیش بینی می شود با بارش برف از بعدازظهر فردا (یکشنبه) در محورهای استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و کردستان آغاز شود؛ از این رو هموطنان هنگام سفر تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی اظهارداشت: محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز و محور سی سخت - بیده در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی با توجه به بارش برف، کوهستانی و برفگیر بودن و نبود ایمنی کافی مسدود است.
خالدی یادآورشد: محور سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان، محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان نیز با توجه به صعب العبور بودن، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
به گفته وی، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 648 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در 24 ساعت گذشته نسبت به روز پیش از آن، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور 2.1 درصد کاهش یافته است.
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشورافزود: در 24 ساعت گذشته آزادراه های کرج - تهران، کرج - قزوین، تهران - شهریار، قم - تهران، تهران - پاکدشت، قرچک - ری و جاجرود - تهران بیشترین تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص دادند.
وی، از راه اندازی کانال تلگرامی «telegram.me/Rah141» تصویری مرکز مدریت راه های کشور خبرداد و گفت: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های کشور برای دریافت اطلاعات تفصیلی به وب سایتir.141، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با تماس با شماره 141 از آخرین وضعیت راه های کشور مطلع شوند.

  • ۹۴/۱۱/۱۰

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">