ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روزنامه وال استریت ژورنال ایمیل هایی را فاش کرده که نشان می دهد مارک زاکربرگ از عملکردهای فیس بوک در خصوص حریم شخصی دیگران مطلع بوده است. این امر به کاهش ارزش سهام فیس بوک منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسی ان بی سی، طبق گزارش جدید وال استریت ژورنال به نظر می رسد میزان اطلاعات مارک زاکربرگ از عملکردهای جنجالی فیس بوک بیشتر از آن چیزی بوده که شرکت ادعا می کرده است.

روزنامه مذکور چند ایمیل داخل شرکتی متعلق به فیس بوک را افشا کرده که نشان دهنده ارتباط زاکربرگ با عملکردهای جنجال برانگیز این شرکت در حوزه حفظ حریم شخصی فیس بوک است.

به هرحال انتشار اخبار مربوط به ایمیل‌ها سبب شد ارزش سهام فیس بوک ۲.۵ درصد کاهش یابد و به ۱۷۳.۶۴ دلار برسد.

هرچند وال استریت ژورنال محتوای این ایمیل‌ها را توضیح داده، اما آنها را منتشر نکرده است. این ایمیل‌ها نشان می‌دهد زاکربرگ سوالاتی درباره روش‌های به اشتراک گذاری اطلاعات با توسعه دهندگان طرف سوم را مطرح کرده است. این امر حاکی از آن است که او احتمالاً از مشکلات احتمالی مربوط به حریم خصوصی افراد باخبر بوده است.

سخنگوی فیس بوک در یک بیانیه ایمیلی نوشته است: ما تا به امروز در تحقیقات کمیسیون تجارت فدرال همکاری و هزاران سند، ایمیل و فایل را فراهم کرده ایم. ما همچنان در انجام تحقیقات با مقامات همکاری می کنیم و امیدواریم در این مسئله به راه حل مناسبی دست یابیم.

  • ۹۸/۰۳/۲۴

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">