ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کرونا ترافیک دیتای همراه‌اول را 50درصد افزایش داد

| يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد در اثر شیوع ویروس کرونا که منجر به خانه نشینی بخش عمده ای از مشترکین خصوصا دانش آموزان، دانشجویان و برخی از کارمندان ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی شده است، شاهد رشد نزدیک به 50 درصدی ترافیک مصرفی دیتا بوده ایم که عمدتا ناشی از استفاده بیشتر از تلویزیونهای اینترنتی، برگزاری کلاسها و جلسات آموزشی به صورت برخط، انجام امور ادارات و سازمانها به شیوه دورکاری بر بستر اینترنت و حضور در شبکه های اجتماعی می باشد.

البته علی رغم این رشد ترافیک، به دلیل استفاده بیشتر از بسته های دیتا و همچنین رایگان بودن بخشی از ترافیک های اضافی، تاثیر قابل توجهی بر رشد درآمد نداشته است و در صورت ادامه شرایط، آثار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر، این شرکت در راستای انجام ماموریتهای خود، آمادگی هرگونه همکاری لازم با دانشگاهها و وزارتخانه ها، مراکز اداری، تجاری و خدماتی را دارد و در خصوص مشترکین خود بویژه پوشش اینترنتی رایگان کادر حوزه های درمان و خدمات پزشکی نیز تلاش نموده و اطلاع رسانی لازم را از طریق وب سایت همراه اول و یا روابط عمومی این شرکت انجام داده است. (منبع کدال نگر بورس۲۴ )

  • ۹۹/۰۲/۲۱

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">