ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف مزرعه غیرمجاز رمزارز در شرق تهران

| يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به عملیاتی که منجر به کشف پنج دستگاه پروماینر قاچاق از یک مزرعه تولید غیر قانونی ارز دیجیتال شده بود اظهار کرد: پس از اینکه اطلاعاتی در باره تولید ارز دیجیتال در محله فرجام به پلیس مخابره شد، رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری این محل را بر عهده گرفتند. تحقیقات ابتدایی آغاز شد و ماموران پس از مدتی هویت متهمان و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

موقوفه‌ای گفت: مجوز قضایی اخذ شد و ماموران طی یک عملیات منسجم به محل مراجعه و متهم را دستگیر کردند. در بررسی اولیه از مخفیگاه متهم تعداد پنج دستگاه پروماینر قاچاق و متعلقات مربوطه که در حال استخراج ارز دیجیتال بود کشف و به کلانتری منتقل شدند.

به گفته وی در این خصوص یک متهم ۴۳ ساله دستگیر شد. این فرد در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال معترف شد. کارشناسان ارزش اموال کشف شده را دو  میلیارد ریال اعلام کردند. پرونده و متهم نیز به مرجع قضائی ارجاع شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">