ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید تبلیغات باید به اندازه باشد چراکه هزینه آن موجب افزایش قیمت تمام شده اینترنت می‌شود و در صورتی که هزینه تبلیغات بخش بزرگی از قیمت تمام شده اینترنت را به خود اختصاص دهد، به جای جذب مشتری، از تعداد آنها می‌کاهد.

حمید گرمابی  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت درباره گرانی اینترنت، گفت: به زعم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اگرچه قیمت اینترنت برای سازمان‌ها و ادارات گران شده اما برای مصارف شخصی نسبت به گذشته افزایش چندانی نداشته است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی درباره برخی گلایه‌های مردم درباره حجم بسته‌های اینترنت همراه، افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه ارائه خدمات شرکت‌های اپراتور اینترنت همراه نظارت داشته باشد، چراکه در صورت کم فروشی در این شرکت‌ها، مردم متوجه نمی شوند.

وی اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با نظارت بر عملکرد اپراتورهای ارائه‌کننده اینترنت می‌تواند اطلاعات دقیق و روشنی از وضعیت بسته‌های اینترنتی کسب کند و از کم فروشی و گرانفروشی جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: مردم کم فروشی در بسته‌های اینترنتی را به راحتی متوجه نمی‌شوند، مگر آنکه به صورت دقیق میزان استفاده از اینترنت خود را کنترل کنند به همین دلیل وظیفه دستگاه های نظارتی سنگین تر می شود تا از تضییع حق مردم جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه هزینه تبلیغات اپراتورهای ارائه کننده اینترنت همراه زیاد است، تصریح کرد: باید مشاهده کرد هزینه تبلیغات این شرکت‌ها چند درصد از حجم فروش آنها را به خود اختصاص می‌دهد.

گرمابی ادامه داد: تبلیغات باید به اندازه باشد چراکه هزینه آن موجب افزایش قیمت تمام شده قیمت اینترنت می‌شود و در صورتی که هزینه تبلیغات بخش بزرگی از قیمت تمام شده اینترنت را به خود اختصاص دهد، به جای جذب مشتری، از تعداد آنها می‌کاهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: اگرچه تبلیغات یکی از ارکان تجارت است، اما میزان آن می‌تواند در  ذهنیت مشتری تاثیر به سزایی داشته باشد.

  • ۹۸/۰۶/۰۸

بازار اینترنت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">