ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل با محوریت حکمرانی فضای مجازی، فناوری های نو و پیشرفت ملی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل آذرماه ۱۴۰۰ با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و انجمن علمی فرماندهی و کنترل ارتباطات رایانه و اطلاعات ایران برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس ملی ۲۰ مهرماه و مهلت پیشنهاد برگزاری کارگاه در این کنفرانس ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

فرماندهی و کنترل در فضای مجازی، مبانی نظری و اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل، توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور در چرخه‌های فرماندهی و کنترل، توسعه زیرساخت‌های مؤثر بر ارتقای نظام فرماندهی و کنترل و هوشمند سازی از محورهای این سمینار علمی است.

در برنامه‌های این سمینار ارائه مقالات، سخنرانی‌های کلیدی، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در کنار کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه تجهیزات و فناوری دیده شده است. انتخاب آثار برتر، کتاب و پایان نامه نیز از دیگر برنامه‌های این سمینار ملی است.

در همین راستا به منظور توسعه همکاری‌های علمی دو جانبه و در راستای مأموریت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص حمایت از کنفرانس‌ها و انجمن‌ها، تفاهم‌نامه ای میان این پژوهشگاه و انجمن علمی فرماندهی و کنترل ارتباطات، رایانه و اطلاعات ایران برای برگزاری این کنفرانس ملی منعقد شد و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات میزبانی این کنفرانس را به عنوان حامی، در چارچوب مصوبات کمیته مشترک با رعایت تمامی قوانین و ضوابط مربوط برعهده گرفت.

در چارچوب این تفاهم‌نامه مقرر شد که کمیته‌های سیاستگذاری راهبری، علمی و اجرایی برای تعریف محورهای کنفرانس و طراحی سازوکار برنامه ریزی و برگزاری آن با بهره گیری از ظرفیت‌های دو طرف، تشکیل و فعالیت خود را آغاز کند.

محورهای این کنفرانس مطابق با اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به خصوص در زمینه حکمرانی فضای مجازی و حوزه‌هایی چون فین تک، روندهای نو در ICT و … منظور شده است.

  • ۰۰/۰۶/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">