ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کیفیت تلفن‌همراه در صدر گزارش های مردم‌

| يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

به 270 مورد از مسایل و مشکلات ارجاع شده به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار آمار ارایه شده از سوی روابط عمومی وزارتICT نشان می‌دهد که از مردادماه سال‌جاری 500 نفر به عضویت تالار گفت‌وگوی سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درآمده‌اند.

براساس این گزارش، تاکنون 270 مورد از مشکلات مردم به صورت الکترونیکی و آفلاین به سایت وزارت ارتباطات منتقل شده که مسایل مطروحه برای پاسخ‌دهی به بخش‌های مختلف وزارت ارتباطات همچون پست، پست‌بانک و مخابرات ارجاع شده است.

براساس آمار ارایه شده، مواردی همچون وضعیت کیفیت شبکه تلفن‌همراه، تقاضای گفت‌وگوی مستقیم با مدیران وزارت ارتباطات و نیز تقاضای ملاقات حضوری با وزیر ارتباطات از جمله بالاترین درخواست‌های مراجعان به سایت این وزارتخانه بوده است.

از دیگر بخش‌های جدید در سایت وزارت ارتباطات گفت‌وگو با وزیر بود که یک کارشناس روابط عمومی این وزارتخانه این ارتباط را به صورت مستقیم و زنده ندانست و گفت: برقراری چنین ارتباطی فعلا امکانپذیر نیست و به مسایل کاربران به شکل آفلاین رسیدگی می‌شود.

بر اساس این گزارش، همچنین بخش‌هایی نظیر ، و از دیگر بخش‌هایی است که در سایت وزارت ارتباطات برای استفاده کاربران راه‌اندازی شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانیWWW.ICT.GOV.IR و با استفاده از تالارهای گفت‌وگو یا از طریق شماره تلفن 09990 از سراسر کشور مسایل، مشکلات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با وزیر، مدیران، مسوولان وزارت و شرکت‌های وابسته در میان بگذارند.

  • ۸۵/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">