ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممکن است گوگل به دلیل کسب وکار تبلیغات دیجیتالی خود با اتهاماتی در اتحادیه اروپا مواجه شود. چنین اقدامی شرکت آمریکایی را در معرض چهارمین جریمه چند میلیارد یورویی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،  کسب وکار تبلیغاتی گوگل که سال گذشته ارزش آن به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید، بزرگترین ممر درآمد آلفابت(شرکت مادر گوگل) به حساب می آید. به طوریکه تبلیغات آنلاین ۸۰ درصد درآمد سالانه شرکت را تشکیل می دهد. این درحالی است که طی دهه گذشته شرکت سعی کرده وارد بخش فروش سخت افزار، فروش حق عضویت سرویس ها و فناوری رایانش ابری شود.

 کمیسیون اتحادیه اروپا ژوئن گذشته تحقیقاتی درباره کسب وکار تبلیغات دیجیتال گوگل انجام داد زیرا بیم آن داشت که این شرکت فناوری احتمالا  مزایای ناعادلانه ای بر رقبای خود خواهد داشت.

این درحالی است که در دهه گذشته گوگل با بیش از ۸ مییارد یورو جریمه آنتی تراست روبرو شده است. مجری رقابت اتحادیه اروپا احتمالا اوایل سال آینده میلادی اتهاماتی علیه گوگل اعلام کند هرچند زمان اعلام آن ممکن است تغییر کند.

این پرونده مرکز  مدل کسب وکار تبلیغاتی گوگل را هدف گرفته و روی تبلیغ کنندگان، ناشران و تهیه کنندگان فناوری ها و کابران تاثیر می گذارد.

  • ۰۱/۰۷/۲۳

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">