ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حدود 10 درصد از 108 هزار پرسنل گارد ملی ایالات متحده در زمینه سایبری هستند، زیرا این گارد در حال توسعه عملیات سایبری تهاجمی و تدافعی در واحد هوایی 179 در منسفیلد، اوهایو، می باشد.
به گزارش سایبربان، ژنرال مایکل لوه، مدیر گارد ملی هوایی ایالات متحده در 30 می گفته است:

این نه تنها قسمت جدیدی از تجهیزات است، بلکه قسمتی از مأموریت‌ها نیز هست و حتی برخی از مأموریت‌های قدیمی مانند C-130‌های قدیمی را رها می‌کند و برای ایجاد برتری هوایی کاملاً جدید برای نیروی هوایی ایالات متحده، وارد فضای سایبری می‌شود. 

لوه به مرکز انجمن امنیت آمریکای جدید می گوید که چگونه می‌خواهد اثرات جنگی را از واحد 179 برای مقابله با روسیه، چین، کره شمالی، ایران و هر کشور به نظر او، دشمن ایالات متحده، ارائه کند.
ژوئیه گذشته، واحد هوایی 179، آخرین C-130H خود را بازنشسته کرد.
ژنرال چارلز کیو براون، رئیس ستاد نیروی هوایی، در 2 آوریل از واحد 179 در پایگاه گارد ملی هوایی منسفیلد-لام بازدید کرد.
نیروی هوایی می گوید که در 25 آگوست گذشته، واحد 179 را به عنوان اولین واحد فضای سایبری گارد ملی هوایی انتخاب کرده است و از آن زمان در حال تبدیل واحد، زیرساخت و ماموریت بوده است.
براون در بیانیه‌ای از نیروی هوایی در دیدار روز دوم آوریل خود از واحد 179 می گوید: منسفیلد یک فرصت منحصر به فرد دارد. کاری که شما اینجا انجام می دهید، تاکنون انجام نشده است. می‌توانید کتاب دستورالعمل این بازی را برای دیگران بنویسید تا آن را دنبال کنند.

لوه در 30 مه گفته بود که از 108 هزار پرسنل گارد ملی هوایی آمریکا، 11 هزار نفر در ماموریت سایبری شرکت دارند.
وی در ادامه افزود: ما همه کار ها را از عملیات سایبری تهاجمی گرفته تا عملیات سایبری دفاعی و تیم های حفاظت سایبری، مهندسی و تاسیسات و همچنین ارتباطات رزمی (افرادی که سایت های راه دور و یا امکانات اطلاعات محفظه حساس (SCIF) از راه دور را در هر نقطه از جهان مستقر و راه اندازی می کنند) خودمان انجام خواهیم داد و بسیاری از این موارد در گارد نیز وجود دارد. آنها همچنین اولین واحدهای واکنشی هستند. وقتی به نیروی رزمی سریع العمل فکر می کنید، آنها یکی از اولین کسانی هستند که بیرون می روند و این سایت های راه دور را راه اندازی می کنند و به ما اجازه می دهند نیروی هوایی را تحت سناریوهای نیروی رزمی سریع العمل (Agile Combat Employment) ارائه کنیم.

به نظر می رسد پنتاگون در حال افزایش تمرکز بر عملیات سایبری است. به عنوان مثال، ارتش ایالات متحده سال گذشته اعلام کرده بود که در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دفتر برنامه جدید در سال جاری برای مدیریت قابلیت های تهاجمی سایبری و فضایی این سرویس است.

  • ۰۲/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">