ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبق گزارش شش ماهه شفافیت اپل، دولت های سراسر جهان در نیمه نخست سال جاری بیش از ۳۲ هزار درخواست برای دسترسی به اطلاعات کاربران این شرکت را ثبت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت،  گزارش ۶ ماهه شفافیت اپل منتشر شده است.  در این گزارش جزئیات درخواست هایی وجود دارد که اپل از دولت های سراسر جهان برای دسترسی به اطلاعات کاربران دریافت کرده است.

طبق این گزارش که نیمه نخست امسال را نیز در برگرفته، دولت ها ۳۲۳۴۲ درخواست برای دسترسی به اطلاعات کاربران به اپل ارسال کرده اند. این رقم ۹ درصد بیشتر از بازه زمانی پیشین است.  همچنین این درخواست ها مربوط به اطلاعات ۱۶۳۸۲۳ دستگاه می شود.

۴۲ درصد درخواست ها به آلمان تعلق دارد. بیشتر آنها نیز به دلیل تحقیقات درباره دستگاه های سرقت شده بودند. این کشور ۱۳۷۰۴ درخواست برای دسترسی به اطلاعات ۲۶۱۶۰ هزار دستگاه را به اپل ارسال کرده است.

در مکان دوم آمریکا با۴۵۷۰ درخواست برای دسترسی به اطلاعات ۱۴۹۱۱ دستگاه وجود دارد. بیش از نصف این درخواست ها مربوط به اطلاعات اولیه یا محتوا بودند.

در کنار این موارد اپل ۴۱۷۷ درخواست از سراسر جهان دریافت کرد که نسبت به سال قبل ۲۵ درصد رشد کرده است. این درخواست شامل اطلاعات iCloudصاحبان اپل آی دی است که نام و آدرس کاربر را در بر می گیرد.  همچنین ممکن است اطلاعاتی مانند عکس ها، ایمیل و شماره تماس را در بر گیرد.

  • ۹۷/۱۰/۰۲

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">