ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ادامه خدمات ایرانسل در بحران کرونا

| سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

 ایرانسل در قالب پویش‌های مردمی رسمی، به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف کمک کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و با توجه به مسؤولیت اجتماعی ایرانسل، این اپراتور علاوه بر اتخاذ تدابیر ویژه ارتباطی، هشت و نیم میلیارد ریال نیز به مراکز درمانی و نهادهای مقابله با این بیماری در استان‌های مختلف اختصاص داد.

این مبالغ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و تهران و در قالب پویش‌های مردمی که به دعوت دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری‌ و شهرداری‌ها برای حمایت از کادر درمانی کشور و مجموعه‌های درگیر در امر پیشگیری تشکیل شده است، هزینه می‌شود.

پیش از این نیز ایرانسل اقداماتی مانند در نظر گرفتن تمهیداتی برای انجام دورکاری حداکثری کارکنان، ارائه محتوای رایگان لنز و شبکه شیران، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت هدیه به مشترکان و ارائه تمهیدات و تخفیف‌هایی برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش‌آموزان را انجام داده است.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مصمم است در جریان همراهی مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره‌مندی بیشتر و بهتر از خدمات دیجیتال را تسهیل کند.

 

ایرانسل از «خانم معلم آنلاین» تقدیر کرد

در خبر دیگری این اپراتور اعلام کرد، ایرانسل به‌منظور تقدیر از معلم وظیفه‌شناس آستارایی که در شبکه‌های اجتماعی به «معلم آنلاین» مشهور شده است، مودم اینترنت پرسرعت و یک سال دیتای نامحدود رایگان (ثابت و همراه) به وی تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به مسؤولیت اجتماعی اپراتور و با هدف ترویج آموزش آنلاین و تحصیل از طریق بسترهای دیجیتال، مدیرعامل ایرانسل بیژن عباسی آرند، در پیامی از معلم وظیفه‌شناسی که سعی داشت با کمترین امکانات، روند تدریس را ادامه دهد، قدردانی کرد. در این پیام، خطاب به خانم «شهیمه صفایی نمین» آمده است:

«در این زمان که کشور ما درگیر بیماری همه‌گیر کرونا شده‌ است، خانه‌نشینی و کاهش رفت‌وآمد، الزامی همگانی است. تلاش و مسؤولیت‌پذیری سرکارعالی به عنوان آموزگاری بازنشسته و خوش‌نام، برای ادامۀ روند آموزش، از طریق اینترنت و فناوری‌های ارتباطیِ روز ستودنی‌ و شایسته‌تقدیر است. شما و خیلی از آموزگاران عزیز ایران‌زمین، نشان‌می‌دهید که «آموزش، تعطیل بردار نیست». اقدام شما که با کمترین امکانات ارتباطی، بخشی از نگرانی آموزشی خانواده‌ها را کاسته‌اید، الگویی شایسته برای فرزندان این کشور از مسؤولیت‌شناسی و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در امر خطیر آموزش و پرورش است.

ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال ایران، به پاس محبت بی‌دریغ شما به دانش‌آموزان و تلاش‌تان در استفاده از امکانات «آموزش آنلاین»، مودم اینترنت پرسرعت و بسته نامحدود دیتای یک ساله را به شما تقدیم می‌کند. همچنین در صورت تمایل، تمهیدات بیشتری برای برگزاری کلاس‌های آنلاین بر بستر اینترنت، خدمت شما ارائه خواهد شد.»

پیام قدردانی و هدیه مذکور، از طریق مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان آستارا و همچنین مدیر دبستان خواجه نصیرالدین طوسی به ایشان تقدیم شد.

ایرانسل پیش از این نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی خود بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران، تمهیداتی برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش‌آموزان در نظر گرفته بود.

 

نسخۀ جدید اپلیکیشن «پیشواز هوشمند» ارائه شد

در خبر دیگری ایرانسل با هدف تسهیل دسترسی مشترکان به بانک جامع و گستردۀ آهنگ‌های پیشواز، اپلیکیشن «پیشواز هوشمند» را ارائه کرد.

«آهنگ پیشواز» عنوان یکی از خدمات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن، مشترکان می‌توانند در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظرشان را از بین آهنگ‌های پیشواز موجود برای تماس‌گیرنده پخش کنند. ایرانسل در اوایل راه‌اندازی شبکۀ خود، این امکان را برای نخستین بار در ایران به مشترکان تلفن همراه ارائه کرده بود.

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳، اپلیکیشن «پیشواز» را در همین رابطه ارائه کرده بود و حالا جدیدترین نسخۀ این اپلیکیشن، علاوه بر اینکه شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جست‌وجو از طریق نام آهنگ و نام صاحب اثر است، امکانات جدیدتری را نیز در یک بخش مجزا با عنوان «پیشواز هوشمند» به مشترک ارائه می‌کند.

امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، طبقه‌بندی آهنگ‌ها در دسته‌بندی‌هایی نظیر توصیه‌شده‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

امکان فعال‌سازی پیشوازهای پیش‌فرض با عنوان پیشواز فوری و با قابلیت غیرفعال‌سازی خودکار، امکان تنظیم پیشواز برای موقعیت‌های مختلف (مثلا در زمان حضور در جلسه)، امکان انتخاب قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر و امکان تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز (پیشوازهای یک خواننده یا یک آلبوم، به صورت روزانه برای کاربر تنظیم می‌‌شود.)، از جمله قابلیت‌های متنوع این اپلیکیشن است.

امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر، از دیگر قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن است. کاربر می‌تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند.

استفاده از امکانات بخش «پیشواز هوشمند» این اپلیکیشن تا روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ رایگان است. تمدید آن نیز در صورت درخواست و تأیید کاربر، شامل هزینۀ روزانه ۳۰۰ تومان خواهد بود. کاربر می‌تواند در صورت عدم تمایل، اشتراک خود را در هر لحظه از طریق اپلیکیشن و یا سامانه #۸۰۰* لغو کند.

استفاده از بخش «پیشواز عادی» این اپلیکیشن نیز که دسترسی‌های معمول آهنگ پیشواز را از طریق اپلیکیشن ارائه کرده است، همواره رایگان است و کاربر صرفاً باید هزینه‌های معمول و قانونی، مانند فعال‌سازی پیشواز جدید و... را در صورت لزوم پرداخت کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۵۷۵* لینک دانلود اپلیکیشن را از طریق پیامک دریافت کنند.

علاوه بر این، کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند اپلیکیشن پیشواز هوشمند را از طریق بازار جامع محتوای «چارخونه» به نشانی www.charkhoneh.com دریافت و نصب کنند. همچنین این اپلیکیشن در Play Store نیز با جست‌وجوی «پیشواز هوشمند» در دسترس است.

  • ۹۸/۱۲/۲۷

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">