ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاح تعرفه‌های جدید اینترنتی در راه است

| چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته ارتباطات مجلس، گفت: تصمیم اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی در تعیین تعرفه های جدید اینترنتی پایانی بر کم فروشی و گران‌فروشی اینترنت به کاربران خانگی است.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تغییر در بسته های اینترنتی، گفت: شفافیت در بسته های اینترنتی در حال حاضر اولویت نخست است، چراکه مردم را با زمان ها و گیگ های متفاوت سرگردان شده بودند و مردم نمی دانستند که کدام بسته را با چه قیمتی خریداری کنند.

رییس کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با بررسی های وزارت ارتباطات یک بسته اینترنت منصفانه و یک اینترنت بالا را تعیین کردند، افزود: بسته اینترنت منصفانه برای افراد با مصرف حداقلی است و چیزی حدود 35 برابر اینترنت منصفانه برای پر مصرف ها در نظر گرفته شده است که به صورت اختصاصی ارائه می شود و حدود 80 هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه اینترنت منصفانه شیوه جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شفاف‌سازی بیشتر در موضوع اینترنت عرضه شده توسط اپراتورها است، ادامه داد: طبق اصلاحات اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی به طور کلی اینترنت به دو شکل اینترنت کم‌مصرف‌ها و اینترنت پرمصرف‌ها عرضه می شود.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی پایانی بر کم فروشی و گران‌فروشی اینترنت به کاربران خانگی است، یادآور شد: شیوه جدید وزارت ارتباطات سرعت، کم فروشی، شفافیت و اقتصادی شدن اینترنت برای مشترکان پرمصرف را تامین می‌کند.

رییس کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعیین بسته های جدید برای پرمصرف ها و کم مصرف ها توجیه دارد و هنوز دستورالعمل آن ابلاغ نشده است، لذا پس از ابلاغ این دستورالعمل کمیته ارتباطات این تصمیم جدید را بررسی می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">