ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور اول تعرفه خدمات خود را کاهش دهد

| سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

موبنا - رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی گفت: مشخص نشدن حداقل قیمت در قرارداد ایرانسل به منظور ایجاد شرایط رقابتی بین اپراتورها است.

رمضانعلی صادق زاده درگفت و گو با خبرنگار موبنا با بیان این مطلب اظهار داشت: اپراتوری در جریان رقابت موفق خواهد شد که سرویس های متنوع با قیمت ارزانتر ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه اپراتور های تلفن همراه باید هزینه سرویس های خود را کاهش دهند؛ تعیین تعرفه 100 ریالی سیم کارت های پیام رسان ایرانسل را اقدامی مثبت دانست.

صادق زاده کاهش تعرفه خدمات و ارائه سرویس های رایگان ایرانسل را از جمله ابزارهای رقابتی عنوان کرد و گفت: اپراتور اول نیز باید برای مشترکان خود این تسهیلات را ایجاد کند.

وی اقدام ایرانسل را در کاهش تعرفه sms سیم کارت های پیام رسان غیرقانونی ندانست و افزود: ایرانسل در تعیین تعرفه خدمات خود مختار است و اپراتور اول نیز نباید در این زمینه اعتراض داشته باشد.

ایرانسل روز گذشته نرخ پیام کوتاه مخصوص سیمکارت های پیام رسان را 100 ریال اعلام کرد : در همین حال امروز مدیر عامل مخابرات این سرویس ایرانسل را از جمله سرویسهای ارزش افزوده دانست و تعیین تعرفه برای آنرا منتفی اعلام کرد .

وفا غفاریان معاون وزیر ارتباطات نیز روز گذشته گفت: اپراتور اول هم باید همچون ایرانسل تعرفه خدمات خود را کاهش دهد.

  • ۸۶/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">