ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد 110 رشته مجازی در دانشگاه پیام نور

| جمعه, ۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون آموزشی و سنجش دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به رشد فعالیت های آموزشی مجازی در این واحد دانشگاهی ، گفت : 113 رشته تحصیلی مجازی در مقطع کارشناسی ارشد از امسال در این دانشگاه راه اندازی شد.

' عبدالله معتمدی ' در حاشیه برگزاری پنجمین گردهمایی سراسری معاونین و مدیران آموزشی دانشگاه پیام نور در ساری به خبرنگار ایرنا ، افزود : این شبکه مجازی ، گسترده ترین شیکه مجازی در دانشگاه های کشور است .

وی تاسیس رشته های تحصیلی جدید مجازی را از مهمترین برنامه های این واحد دانشگاهی دانست و اظهار داشت : برنامه ریزی های مناسب برای توسعه روش صورت گرفته است تا شاهد افرایش این رشته های تحصیلی باشیم .

معتمدی از راه اندازی کتابخانه دیجیتالی این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار داشت : امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت های مناسب شاهد توسعه کیفی فعالیت های آموزشی این دانشگاه باشیم .

وی کیفبت بخشی و اصلاح کتاب ها را از برنامه های این دانشگاه عنوان کرد و گفت : دانشگاه پیام نور ، تاکنون 2 هزار عنوان کتاب را به جامعه دانشگاهی تقدیم کرده است .

وی تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت این واحد دانشگاهی را سه هزار و 300 نفر اعلام کرد و بیان داشت : براساس ابلاغیه وزارت علوم اعضای تمام وقت دانشگاه پیام نور باید به حدود 4 هزار نفر برسند که اقدامات لازم برای جذب این تعداد عضو هیات علمی تمام وقت در دست اجرا است .

معتمدی برگزاری دوره های مختلف آموزش عالی به شیوه های حضوری ، تمام وقت ، مجازی و نیمه حضوری را در راستای گسترش علم اموزی در این دانشگاه دانست و گفت : متقاضیان می توانند براساس توانایی ها و تمایل خود یکی از این روش ها را برای فراگیری علوم انتخاب کنند .

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه ، بیان داشت : فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در مقطع تحصیلات تکمیلی نمود بیشتری دارد و امیدواریم با گسترش این دوره ها ، فعالیت های پژوهشی جهش مناسبی یابد .

  • ۹۰/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">