ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترامپ رییس سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد

| چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج مدیر سازمان امنیت سایبری این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج «کریس کربز» رئیس امنیت سایبری آمریکا خبر داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «بیانیه اخیر توسط کریس کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ خیلی غیر دقیق بود و آنجا تقلب و عدم هماهنگی گسترده‌ای وجود داشت از جمله اینکه افراد مٌرده رای داده و به ناظران رای اجازه حضور در مراکز رای گیری داده نشده و خرابکاری در دستگاه‌های (دریافت)رای که رای‌های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تاخیر در رای گیری و بسیار چیزهای دیگر.»

ترامپ در ادامه نوشت: «بنابراین، بلافاصله تاثیرگذار، پست کریس کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت خاتمه یافت.»

سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیرا در گزارشی ادعاها پیرامون سیستم رای‌گیری را رد کرده و نقایصی که در آن رخ داده را ناشی از خطای انسانی توصیف کرده است.

ترامپ هفته پیش نیز «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا را از سمت خود اخراج کرد. وی چهارمین وزیر دفاع دولت ترامپ به شمار می آید که از سمت خود برکنار می‌شود.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «جینا هاسپل» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) نیز از جمله گزینه‌هایی است که احتمالا ترامپ به دوران فعالیتش در این پست پایان دهد.

 

 ترامپ نباید مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج می‌کرد
سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا گفته وی نباید مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج می‌کرد.

به گزارش فارس، «بِن ساسه»، سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا از اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در اخراج «کریس کربز» مدیر سازمان امنیت سایبری این کشور انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه خبری‌-تحلیلی «هیل»، وی در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «همانطور که مسئولان انتخابات ایالتی در سراسر کشور به شما خواهند گفت، کریس کربز واقعاً وظیفه خود را به خوبی انجام داد و روشن است که او نباید اخراج می‌شد.»

ترامپ روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در توییتر از اخراج  کریس کربز خبر داد.

وی در این پیام نوشت: «بیانیه اخیر توسط کریس کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ خیلی غیردقیق بود و آنجا تقلب و عدم هماهنگی گسترده‌ای وجود داشت؛ از جمله اینکه افراد مٌرده رأی دادند و به ناظران اجازه حضور در مراکز رأی‌گیری داده نشد و خرابکاری در دستگاه‌های (دریافت) رأی که رأی‌های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تأخیر در رأی گیری و بسیار چیزهای دیگر.»

ترامپ در ادامه نوشت: «بنابراین، بلافاصله پست کریس کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت خاتمه یافت.»

انتهای پیام/م

  • ۹۹/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">