ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام مجدد سیم کارت دولتی!

| يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش این وزارتخانه برای واگذاری تمامی سیم‌کارتهای ثبت نامی سال گذشته در سال 85 خبر داد و گفت: با انجام این کار تا پایان سال جاری ثبت نام برای واگذاری سیم کارت دولتی انجام خواهد شد.

محمد سلیمانی در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به ایجاد ظرفیت و زیر ساختهای مناسب برای حدود 7 میلیون شماره ثبت نامی بهمن ماه 84 اشاره و عنوان کرد: تمامی تلاش وزارت ارتباطات آماده ساختن زیر ساخت و ظرفیت مناسب برای واگذاری حدود 7 میلیون شماره متقاضیان است.

وی همچنین از ثبت نام واگذاری سیم کارت در سال جاری خبر داد و گفت: با اتمام واگذاری این 7 میلیون شماره ثبت نام شده سال گذشته تا پایان سال جاری ثبت‌نام دوباره از متقاضیان بدون محدودیت آغاز می‌شود.

وزیر ارتباطات در ادامه به تحویل سیم‌کارتهای معلمان و پرستاران به پست خبرداد و افزود: توزیع سیم کارت معلمان و پرستاران نیز طبق برنامه انجام می‌شود.

گزارش فارس حاکی است: بهمن ماه سال گذشته بیش از هشت میلیون نفر برای دریافت سیم کارت 360 هزار تومانی ثبت نام کرده بودند که حدود یک میلیون نفر از این تعداد فیش خود را مسترد کردند. طی هفته جاری نیز چهار اولویت ثبت نامی واگذار خواهد شد.

  • ۸۵/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">