ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات دولت دهم و عضو شورای عالی فضای مجازی برای شرکت در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران ثبت نام کرد.

رضا تقی‌پور وزیر اسبق ارتباطات و عضو شورای عالی فضای مجازی پس از ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درمورد شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: هر چیزی که قانون باشد و همه ملزم به انجام آن باشند، ما هم باید آن را رعایت کنیم. البته درباره شفافیت لازم است چارچوب قانونی آن مشخص شود، در چارچوب مشخص شفافیت لازم است.

تقی پور ادامه داد: به نظر من اگر مجلس در این فرصت باقی‌مانده بتواند مسئله شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات را به صورت قانون تصویب کند، گام رو به جلویی برداشته خواهد شد. باید تمامی کاندیداها ملزم شوند تا از نظر مالی و سایر مواردی که در چارچوب قانون ایجاد می‌کند، شفافیت داشته باشند.

وی از اعلام میزان هزینه های تبلیغاتش برای انتخابات مجلس یازدهم، در صورت تأیید صلاحیت استقبال کرد و گفت: به شفافیت مالی اعتقاد راسخ دارم.

وزیر اسبق ارتباطات در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که عملکرد مجلس دهم را چطور ارزیابی می کنید، گفت: بنده چون رشته و فعالیتم در حوزه فضای مجازی بوده، طبیعتا یکی از  نقض و خلاهای قانونی در فضای مجازی در مجلس وجود دارد که قطعاً مجلس یازدهم باید به آن بپردازد. البته من فکر می‌کنم بازنگری در چرخه قانون‌گذاری و سیاستگذاری در کشور نیز باید انجام شود.

تقی پور در پاسخ به این سؤال که به نمایندگی از کدام جبهه سیاسی قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم را دارید، اظهار داشت: بنده نماینده هیچ جبهه ای نیستم، اساساً دسته‌بندی اینگونه جبهه‌های اصولگرایی یا اصلاح طلبی ریشه‌ی طولانی دارد و به نظرم امروز دو جبهه جریان اصلی بیشتر نداریم، یک جریان انقلاب و انقلابی که شعار آن ولایت، منویات و فرمایشات رهبر انقلاب و اعتقاد به ولایت فقیه و حرکت در خط ولایت فقیه  به صورت نظری و عملی است و جبهه دیگر هم جریانی است که از این خط کاملاً فاصله دارد.

تقی پور در پایان خاطرنشان کرد: اگر به تشخیص خودم باشد، می‌خواهم در جریان انقلابی حرکت کنم ولی الان هیچ جبهه‌ای با بنده صحبت نکرده که در گروه آنها باشم.

  • ۹۸/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">