ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بررسی پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت همه اعضای ستاد در حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاون وزیر دارایی و سایر مدیران و مسئولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مجریان 6 پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت و  روسا و دبیران هشت کمیته‌ اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

در این جلسه دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه باید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی جامع عمل پوشاند بیان کرد: در ارتباط با پروژه های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات باید با برنامه زمانبندی شده پیش برویم تا با اتمام سال به اهداف مورد نظر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره بر اهمیت فعالیت بخش خصوصی در پروژه های اقتصاد مقاومتی از مجریان پروژه های این وزارت درخواست کرد که نگاه خود را به پروژه های اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند تا بتوانیم آنچه که مقام معظم رهبری از این حوزه انتظار دارد را برآورده کنیم.

در ادامه این جلسه گزارش پیشرفت پروژه‌های ساخت بومی ماهواره سنجش از راه دور و ماهواره مخابراتی، دو برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتال با مشارکت حداکثری بخش خصوصی، افزایش سطح دسترسی کاربران نهایی به شبکه ملی اطلاعات به 20 مگابیت در ثانیه و حمایت از توسعه مراکز داده و شبکه توزیع محتوا و همچنین پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن توسط مجریان ارائه شد؛ در نهایت موانع و چالش‌های پیش رو نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه دکتر دژپسند، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: گزارش ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جزء دستگاه های پیشرو در تدوین و ارائه به موقع منشور پروژه های اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است در پایان این جلسه معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در پایان از پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی نسبت به بازه زمانی تعیین شده در وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">