ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وجود بالغ بر 70 میلیون مشترک از دورافتاده‌ترین نقاط تا پایتخت ایران، با تنوع بالای نیازها، سن، سواد و سطح اقتصادی ، مسوولیت‌ سنگینی بر دوش بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران به منظور برنامه‌ریزی برای جلب نظر و رفع نیاز این حجم عظیم از مشترکان را می‌گذارد.
به گزارش آی‌تی آنالیز به این ترتیب که درحالیکه در یک نقطه از کشور، مشترکان جوانی با پیشرفته‌ترین گوشی‌ها و دانش بالا، نیازمند طیف وسیعی از خدمات همراه‌اول هستند، در سمت دیگری نیز هستند مشترکانی که نیازهای به مراتب متفاوتی دارند.
اما در شرایطی که همراه‌اول نه تنها بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور از جنبه مشترکان و تماس‌های صوتی است، بلکه بزرگترین اپراتور اینترنت کشور نیز محسوب می‌شود، بنابراین ده‌ها میلیون مشترک به شکل مستمر به طیف وسیعی از خدمات اینترنت این اپراتور اعم از خرید بسته‌های اینترنت، شرایط ویژه و اطلاع از میزان مصرف اینترنت خود نیاز دارند.
اگرچه همراه‌اول روش‌های متنوعی برای این مهم در اختیار مشترکان خود گذاشته که نصب آسان اپلیکیشن پرکاربرد «همراه‌من» یا مراجعه به درگاه رسمی همراه‌اول (MCI.ir) از جمله این راه‌ها محسوب می‌شوند، اما این اپراتور به منظور پاسخ حداکثری به سلیقه و میل مشترکان خود، امکان استفاده از کدهای دستوری را نیز در نظر گرفته است.
با توجه به تبلیغات گسترده اپراتورهای مختلف درخصوص کدهای دستوری، شاید ذهن مشترکان با انبوهی از کدها مواجه شود که حفظ و به خاطر آوری آنها کمی سخت باشد، اما همراه‌اول آسان‌ترین و بهترین کدهای دستوری را برای مشترکان خود در نظر گرفته که شامل 1، 10، 100 و 1000 است.
کددستوری یا درخت *100# اما «درگاه خدمات جامع اینترنت» برای مشترکان همراه‌اول محسوب می‌شود که با شماره‌گیری این کد دستوری با پنج خدمت قابل ارایه شامل:
-    حساب
-    یک‌ماهه
-    کوتاه‌مدت
-    بلندمدت
-    ویژه
مواجه می‌شوند که با انتخاب هر گزینه با زیرمنوها و انتخاب‌های بعدی مواجه می‌شوند و می‌توانند به تمامی خدمات یا بسته‌های اینترنت دسترسی پیدا کرده و خدمت یا بسته مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کنند.
اگر مشترک اینترنت همراه‌اول هستید و تا به حال از طریق این کددستوری و درگاه جامع خدمات اینترنت، بسته یا خدمتی دریافت نکرده‌اید، کافیست بدون هیچ هزینه‌ای *100# را شماره‌گیری کنید و ضمن آشنایی با روش و سادگی کار با آن، خدمات مورد نیاز را از این طریق نیز سفارش دهید.
کدهای دستوری *1#، *10# و *1000# نیز شما را به دنیایی از دیگر خدمات همراه‌اول متصل می‌کند که در صورت لزوم می‌توانید به آنها نیز سر بزنید.

  • ۰۰/۰۹/۱۶

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">