ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روش شناسایی صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی

| چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به گرفتن مالیات از درآمد تبلیغاتی صفحات مجازی گفت: صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی از طریق سامانه شاپرک بانک مرکزی, به راحتی قابل شناسایی هستند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر گرفتن مالیات از درآمد تبلیغاتی صفحات مجازی که بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارند, افزود: این مصوبه بر اساس پیشنهاد یکی از نمایندگان تصویب شد و بر مبنای آن چنانچه در این صفحات مجازی تبلیغاتی انجام شود و دارای درآمد باشند از این درآمد، مالیات گرفته خواهد شد و این صرفاً مربوط به اشخاص حقیقی نیست.

وی ادامه داد: برخی شبکه‌های مجازی اقدام به راه اندازی صفحات مجازی شرط بندی و قمار کرده بودند و همه آنها که در داخل کشور تبادلات پولی داشتند که از طریق بانک مرکزی شناسایی شدند.

قاضی زاده هاشمی درباره گرفتن مالیات از هنرمندانی که مبلغ دریافتی آنها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در سال است، گفت: این مصوبه ابهاماتی دارد که باید بر طرف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اهالی فرهنگ و هنر ممکن است یک سال قرارداد داشته باشند و چند سال کار نکنند, افزود: در مورد این موضوع به رفع ابهام نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم شفاف سازی کنیم تا زمینه برای اجرا شدن درست این مصوبه فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">