ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زائران مراقب سیم‌کارت بی‌اعتبار عراقی باشند

| چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی در خصوص فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زائران هشدار داد و گفت: زائران از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و ناشناس پرهیز کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ شهاب امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مشتاقان حرم حسینی انجام می دهند، اظهار داشت: تکلیف ما این است که اجازه ندهیم افراد فرصت طلب این آرامش و نظم معنوی را بر هم بزنند.

وی با اشاره به کلاهبرداری با عنوان «فروش سیم کارت های اعتباری عراقی» افزود: به دنبال گزارش هایی مبنی بر فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زوار حرم اباعبدالحسین (ع)، توصیه می کنیم از خرید سیم کارت از افراد دستفروش اجتناب کرده و سعی کنند از مکان های معتبر سیم کارت خود را تهیه کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با اشاره به گزارش های دیگری مبنی بر اینکه عده ای افراد سودجو از تصویر گذرنامه زائران سوءاستفاده می کنند، به مشتاقان حرم سیدالشهدا (ع) هشدار داد: لازم است زائران گرامی از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و فرصت طلب پرهیز کنند.

وی در خصوص پارک خودرو نیز خاطرنشان کرد: برخی زوار اتومبیل های خود را در سطح شهر یا جاهایی دور از پارکینگ هایی که در این خصوص تعبیه شده پارک می کنند، این عزیزان باید از پارکینگ های دارای مجوز و مورد تایید استفاده و حتما قبض دریافت کنند.

سرهنگ امینی همچنین هشدار داد: خواهران و برادران شرکت کننده در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی مراقبت بیشتری از اموال و مدارک هویتی خود داشته باشند و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها نکنند.

  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">